VivaElPresidente117 Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Krijg ook eerst van al die tekens, maar dan een venster met: "Your system is incompatible with %P." "Please follow the link below for more information." *Link eronder kan ik niet aanklikken Ik heb ook alle vereisten overlopen en alle smoet normaal kloppen. (Ik werk me Vista) Alvast bedankt ;-) Grtz. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Heb je XP? Zoja, installeer SP3. Heb je Vista? Zoja installeer SP1. Reageren
VivaElPresidente117 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Heb je XP? Zoja, installeer SP3. Heb je Vista? Zoja installeer SP1. staat ook op die vereisten, maar ik dacht dat die dingen al automatisch op uw pc staan even zien of het werkt Alvast bedankt Grtz. Reageren
gtavcsky Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 (bewerkt) Onwijs veel mensen hebben last van dit probleem, ik draai vista, en heb dit probleem ook. Gewoon op de 'langste' knop klikken, en vervolgens krijg je alles gewoon verder in het engels (of nederlands. Weet et zo niet meer) Alleen bij dit opstart venster krijg je chinees achtig iets. @Djmaddox....hij geeft in zn post aan dat hij Vista draait ) Bewerkt: 29 oktober 2009 door gtavcsky Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 (bewerkt) Ik had dit ook toen ik hem illegaal gedownload had stoute ik voor de rest ken ik het probleem niet bij de gekochte versie van mij Bewerkt: 29 oktober 2009 door Da Phoenix Reageren
VivaElPresidente117 Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Heb je XP? Zoja, installeer SP3. Heb je Vista? Zoja installeer SP1. staat ook op die vereisten, maar ik dacht dat die dingen al automatisch op uw pc staan even zien of het werkt Alvast bedankt Grtz. Ik probeer dat te downloaden "service pack 1", maar nu geeft die weer fouten Reageren
gtavcsky Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 (bewerkt) Heb je XP? Zoja, installeer SP3. Heb je Vista? Zoja installeer SP1. staat ook op die vereisten, maar ik dacht dat die dingen al automatisch op uw pc staan even zien of het werkt Alvast bedankt Grtz. Ik probeer dat te downloaden "service pack 1", maar nu geeft die weer fouten Probeer hem eerst eens te installeren zoals ik zei (ik heb hem trouwens gewoon orgineel maar toch dit probleem) Mocht dit niet werken, download dan wel de juiste SP voor je windows, dus niet de engelse als je een nederlandse Windows hebt, of andersom. (probeer DEZE LINK eens anders ) Suc6 Bewerkt: 29 oktober 2009 door gtavcsky Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Heb je XP? Zoja, installeer SP3. Heb je Vista? Zoja installeer SP1. er staat toch Vista......... Reageren
Djmaddox Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 (bewerkt) Heb je XP? Zoja, installeer SP3. Heb je Vista? Zoja installeer SP1. er staat toch Vista......... Dat is al gepost......... lees voortaan eerst het topic door......... Bewerkt: 30 oktober 2009 door Djmaddox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.