Ottoman 47 Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Ik gebruik wel eens Windows Movie Maker om filmpjes te monteren. Nou heb ik een filmpje gemonteerd, en wil ik hem in een .AVI-vorm. Ik doe gewoon File > Save Movie File. Daarna mag ik kiezen op wat ik het wil zetten (Email, Web etc.). Ik heb My Computer gekozen. Daarna kan ik de naam van het filmpje wijzigen, en de save plaats weergeven. Na next kan je kiezen om op hoogste klawiteit op te slaan, voordat zeg ik ja! Ik druk next weer, en opeens krijg ik een foutmelding. Die klik ik weg, en na 2 seconden krijg ik weer een foutmelding maar dan een ander onderwerp, en daarna bevriest het programma. Kan iemand me helpen wat ik kan doen, want ik wil het filmpje zo-snel-mogelijk op YouTube hebben. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Heb je dit altijd al gehad of is dit nieuw? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Zeker nieuw. Nadat ik virussen op mijn PC had, ging ik XP opnieuw installeren. Daarna begon het eigenlijk. Reageren
JayKay Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Het is trouwens niet zo handig om je filmpje als .avi op te slaan aangezien dat HEEL erg groot wordt. Ik weet niet hoe lang jouw filmpje duurt, maar bij 1,5 minuut zit je toch al gauw tegen de 350 MB aan. En als je dat op YouTube wil uploaden gaat dat ook erg lang duren Wat je vraag betreft, ik denk dat je tijdens je herinstallatie van XP Windows Movie Maker niet goed geinstalleerd is. Dat had ik namelijk, bij mij crashte Movie Maker al als je naar "Opties" ging Reageren
MrKooKie Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Het is trouwens niet zo handig om je filmpje als .avi op te slaan aangezien dat HEEL erg groot wordt. Ik weet niet hoe lang jouw filmpje duurt, maar bij 1,5 minuut zit je toch al gauw tegen de 350 MB aan. En als je dat op YouTube wil uploaden gaat dat ook erg lang duren Wat je vraag betreft, ik denk dat je tijdens je herinstallatie van XP Windows Movie Maker niet goed geinstalleerd is. Dat had ik namelijk, bij mij crashte Movie Maker al als je naar "Opties" ging .AVI bestanden worden alleen groot als je ze niet goed opslaat. Wat jou probleem betreft, nog een re-install. Dat soort errors kunnen 1001 redenen hebben, ik voorspel dat hier niemand zal posten die jou kan helpen. Sorry Reageren
Dieko Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Installeer op de website van Microsoft WMM opnieuw. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Kent iemand er een goede versie voor de XP. Reageren
Dieko Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Kent iemand er een goede versie voor de XP. Klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.