Mongano Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Beste mensen van GTAgames.nl/GTAforum.nl Ik heb GTA SA V2 gedowngrade, heb met SAMI de General Lee mod geinstalleerd. De mod vervangt de Sandking. Alles werkt, Het spel start netjes op, laadt het spel gewoon. Maar als ik wil instappen in de sandking sluit GTA SA af en geeft een foutmelding. Weet iemand wat hiervan misschien de oorzaak kan zijn? Alle hulp is welkom, MVG, Mongano Reageren
Djmaddox Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Wat is de foutmelding precies? Reageren
Mongano Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Wat is de foutmelding precies? Dit is de Foutmelding die ik krijg (Zie Foutmelding.doc) In het bestand zit een foto van de mod, en de melding die ik krijg. Hopelijk kan je me helpen MVG Mongano Foutmelding Auto Mod GTA SA (By Mongano).doc Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Word aangeraden mods handmatig te installeren, dus de DFF&TXD met IMG Tool of een andere IMG Editor, handling&carcols e.d. met kladblok vervangen. Reageren
Mongano Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Word aangeraden mods handmatig te installeren, dus de DFF&TXD met IMG Tool of een andere IMG Editor, handling&carcols e.d. met kladblok vervangen. Dat Handmatig gaat mij niet al te best af, maar het is toch met img tool de GTA SA.dat openen en dan de betreffende auto vervangen met de mod?? Reageren
Beagle Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Nee, helemaal niet.. Bekijk deze tutorial eens om te leren hoe je mods juist installeert. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.