nielsajax Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 hoe kan je iemand van achter vastpakken en dat je hem dan in één keer dood. wie weet de controls voor de PC daarvoor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 met een mesje...dan moet je sneaken (sam fischer style) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nielsajax Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ik weet ook dat dat met een mesje moet, want ik zit nu in een missie dat ik een rapboek uit een huis moet stelen maar ik wil die bodyguards kunnen uitschakelen zonder zelf geraakt te worden. weet jij dan welke toets ik moet gebruiken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 hurkend lopen bedoel je ...dat is bij mij C Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) Hurkend lopen met c. Zodra je bij een bewaker komt richten op hem met je aim butten en dan tegen zijn rug gaan staan en dan je linker muis knop. Om zijn nek door te snijden. Gisteren heel een cafe lopen uitmoorden op die manier :rolleyes: Bewerkt: 12 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Cool, het is net The Punisher Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DragonLord Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Je moet met C naar hem toe lopen. Als CJ zijn hand omhoog met zijn mes. Moet je aanvallen. Hij zet dan die mes tegen zijn keel en dood hem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Je moet met C naar hem toe lopen. Als CJ zijn hand omhoog met zijn mes. Moet je aanvallen. Hij zet dan die mes tegen zijn keel en dood hem. Je vergeet dat hij op de rechtermuisknop [aimen] moet drukken. Als er dan een driehoekje [meestal groen.. ligt aan de health van de persoon] verschijnt moet je op de linkermuisknop drukken. Volgens mij weet 'ie het nu wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gnatyx Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 met the [alt] toet's loopt je, dan horen ze je ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.