kuys Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Eerste keer sig met C4D Mario Smash Bros Reageren
Djmaddox Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Afbeelding 1: Ik vind die bovenste niet zo mooi, maar dat komt omdat er links een deel van de afbeelding zit en er teveel zwart is. Bij de tekening waar Kuys bij staat vind ik die effecten om dat persoon heen mooi, maar dat het dan gewoon boem zwart is aan de zijkant vind ik wel jammer. Afbeelding 2: Deze afbeelding vind ik beter gelukt dan de eerste, en dat komt vooral omdat de kleuren mooi verdeeld zijn. Reageren
kuys Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Thanks knul! Inderdaad, had linkerkant van sig 1 weg moeten halen, wou met dat zwarte een beetje iets nachtelijks maken. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Thanks knul! Inderdaad, had linkerkant van sig 1 weg moeten halen, wou met dat zwarte een beetje iets nachtelijks maken. Brightness iets lager en iets meer contrast met een Brightness and Contrast layer Layer >> New Adjustment Layer >> Brightness and Contrast. Hiermee lukt het iets makkelijker. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Top, zo beter? Ja nu is hij echt mooi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.