Jump to content

download mijn pc verder als hij op slaapstand staat?

Recommended Posts

Geplaatst:

zoals de titel zegt

download je pc door terwijl hij op slaapstand staat

hopelijk weten jullie het

Loeter jwz

W7? Bij mij iniedergeval wel. Dus waarschijnlijk bij jou ook ;)

Geplaatst:

zoals de titel zegt

download je pc door terwijl hij op slaapstand staat

hopelijk weten jullie het

Loeter jwz

W7? Bij mij iniedergeval wel. Dus waarschijnlijk bij jou ook ;)

ik heb nog steeds w xp :puh: geen w7

Geplaatst:

Ik kan me nog herinneren dat dat bij mij niet zo was, nachtje computer aan laten staan, maar niet veel vooruitgang omdat hij automatisch in slaapstand ging. Je kunt het een keertje proberen en kijken of je download veel verder is nadat je computer een tijdje in slaapstand heeft gestaan. Maar volgens mij niet.

Btw, ik denk niet dat het uitmaakt of je xp, vista of 7 hebt, alledrie nog redelijk recente software van microsoft. Lijkt wel een beetje op elkaar dus dat zal geen verschil maken.

Geplaatst:

Kort maar krachtig: Nee

Als je de computer in slaapstand zet, wordt al het geheugen uit je RAM latjes gekopieerd naar je hardeschijf en dan wordt de PC in slaap stand gezet, waarin de PC eigenlijk uit staat. Wanneer je de PC dan weer laat ontwaken, worden de gekopieerde gegevens die van de RAM latten op je HDD zijn geplaats, weer terug geladen in je RAM geheugen. Je PC start hierdoor sneller op, gebruikt minder energie dan in stand-by modus, en je hoeft niet al je werk op te slaan en af te sluiten. Maar in slaapstand modus voert de computer dan ook niets uit. Dus ook geen downloads binnentrekken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...