Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Reacties zijn welkom.

en ik snap niet dat als JULLIE zoveel commetaar hebben dat JULLIE het dan niet gwn voor je houdt!

ow die ironie toch weer, ze mogen alleen goede dingen opnoemen.

om direct met een grote mod te beginnen is gewoon stom, de textures zijn gewoon waardeloos en er lijkt geen enkele aandacht aan besteed te zijn, leer eerst eens modden voordat je met zoiets begint, en als je niet tegen de kritiek kunt mod dan niet, puma zegt gewoon zoals het is, als jij niet open staat voor kritiek moet je het niet doen.

Wat ik zelf adviseer is, begin gewoon met iets kleins. Verander bijvoorbeeld een volledig gebouw eerst eens.

Geplaatst:

:slotje:

Reacties zijn welkom.

en ik snap niet dat als JULLIE zoveel commetaar hebben dat JULLIE het dan niet gwn voor je houdt!

Wat ik zelf adviseer is, begin gewoon met iets kleins. Verander bijvoorbeeld een volledig gebouw eerst eens.

Je hebt gelijk ,

Opt dit topic kan slotje :slotje:

Geplaatst:

:slotje:

Reacties zijn welkom.

Je hebt gelijk ,

Opt dit topic kan slotje :slotje:

Je kunt een slotje aanvragen door een PB naar Dutchy3010 of DaBeast te sturen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...