Jump to content

GTA 5 in SA?


gtafreakkk

Recommended Posts

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    13

  • wesley123

    7

  • zezima0014

    4

  • pompbakje

    4

Zou wel heel gaaf zijn!

het zou kunnen maar ik denk dat het daarvoor te vroeg is om voor GTA V al een lokatie te bepalen.

Het zou wel vet zijn want ik miste een paar features in GTA IV zoals: kunnen vliegen in vliegtuigen, autos tunen, basejumpen(dat je nu wel kunt in TBOGT)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eeriljk gezegd dan liever Vice City gehad of zo. Het kan ook een heel nieuwe stad zijn. Dat zou ook wel leuk zijn, dan is er veel nieuw om te ontdeken :eten: . Ik hoop dat er gauw meer hints volgen!

ach het maakt niet uit.

Pas bij de eerste trailer van GTA IV wisten we dat het weer Liberty City werd

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan maar zo waar zijn. Rockstar North is nu al een tijdje klaar met de ontwikkeling van GTA IV en ze hebben al 2 episodes uitgebracht waar ze vast niet met het hele team mee bezig zijn geweest. De rest zit ook niet stil dus er worden alvast plannen gemaakt voor de nieuwe GTA. Maar de redenatie is wel een beetje vreemd. Ze kunnen ook gewoon een nieuwe stad bedenken met bergen. Daarom ga ik er maar niet van uit. Ik vraag me alleen wel af hoe GTA SA er uit zal zien in een beeldkwaliteit die nog beter is dan die van GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik Vice City 100x een betere plek voor GTA V. SA vind ik een mindere plek en een beetje rare sfeer... Vice City is prachtig en ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet in de engine die ook bij Gta IV is gebruikt!

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik Vice City 100x een betere plek voor GTA V. SA vind ik een mindere plek en een beetje rare sfeer... Vice City is prachtig en ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet in de engine die ook bij Gta IV is gebruikt!

Toch liever San Andreas hoor, met de prachtige bossen, de hete woestijn, de vele myths :puh:

Bewerkt: door zezima0014
Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik Vice City 100x een betere plek voor GTA V. SA vind ik een mindere plek en een beetje rare sfeer... Vice City is prachtig en ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet in de engine die ook bij Gta IV is gebruikt!

Toch liever San Andreas hoor, met de prachtige bossen, de hete woestijn, de vele myths :puh:

of een mengeling van sa en vc: ik vind ze alle2 leuk maar is sa vind ik sommige delen zo eenzaam...

Link to comment
Delen op andere websites

vice city lijkt me logischer, maar gewoon omdat je dan weer het rijtje af gaat ;)

GTASA in gtaiv stijl zou nooit op een DVD passen en ik denk niet dat rockstar de Xbox winst wil mislopen...

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

vice city lijkt me logischer, maar gewoon omdat je dan weer het rijtje af gaat ;)

GTASA in gtaiv stijl zou nooit op een DVD passen en ik denk niet dat rockstar de Xbox winst wil mislopen...

Ja kan wel zijn, maaar ik hoop echetr op een mengeling van alle steden. Dat betekent dus Vice City, San Andreas en Liberty City ineen. Ik hoop ook echt op een hele grote map, waar je zelfs na 4 maanden nog op plekken komt waar je nog nooit geweest bent :puh:

En ook hoop ik dat ze heel wat Myths erin stoppen. En natuurlijk Easter eggs. Alleen hoop ik wel dat de glitches wat minderen.

Link to comment
Delen op andere websites

vice city lijkt me logischer, maar gewoon omdat je dan weer het rijtje af gaat ;)

GTASA in gtaiv stijl zou nooit op een DVD passen en ik denk niet dat rockstar de Xbox winst wil mislopen...

Ja kan wel zijn, maaar ik hoop echetr op een mengeling van alle steden. Dat betekent dus Vice City, San Andreas en Liberty City ineen. Ik hoop ook echt op een hele grote map, waar je zelfs na 4 maanden nog op plekken komt waar je nog nooit geweest bent :puh:

En ook hoop ik dat ze heel wat Myths erin stoppen. En natuurlijk Easter eggs. Alleen hoop ik wel dat de glitches wat minderen.

wrm zouden er minder glitches moeten zijn in de nieuwe GTA?

Link to comment
Delen op andere websites

Áls dit bergen moeten voorstellen (ik vind het nog een beetje vaag) zal de volgende GTA niet in Vice City zijn, aangezien er in Miami en de staat Florida geen bergen zijn.

Of ze moeten net als in SA meerdere staten betrekken en doelen op het Appalachen-gebergte.

Zou wel leuk zijn natuurlijk, maar ik gok op SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...