Jump to content

GTA 5 in SA?


gtafreakkk

Recommended Posts

vice city lijkt me logischer, maar gewoon omdat je dan weer het rijtje af gaat ;)

GTASA in gtaiv stijl zou nooit op een DVD passen en ik denk niet dat rockstar de Xbox winst wil mislopen...

Ja kan wel zijn, maaar ik hoop echetr op een mengeling van alle steden. Dat betekent dus Vice City, San Andreas en Liberty City ineen. Ik hoop ook echt op een hele grote map, waar je zelfs na 4 maanden nog op plekken komt waar je nog nooit geweest bent :puh:

En ook hoop ik dat ze heel wat Myths erin stoppen. En natuurlijk Easter eggs. Alleen hoop ik wel dat de glitches wat minderen.

wrm zouden er minder glitches moeten zijn in de nieuwe GTA?

Glitches zijn er niet express in gezet. Het zijn fouten waar Rockstar niets meer aan kon doen na de release. Sommige glitches zijn echt irritant (Bv. The bevroren Jezus stand als je dronken bent, en de airport glitch is irritant in deathmatches, er zijn altijd mensen die het spel ermee verpesten, en ook wanneer je de gas-knop blijft indrukken wanneer je een salto wil doen met de motor vind ik niet leuk )

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    13

  • wesley123

    7

  • zezima0014

    4

  • pompbakje

    4

Ik hoop wel dat ze SA nemen en dan met GTA 4 graphics.. dat zal wel een leuke gta worden, maar andere kant hoop ik tog wel op een compleet andere gta met een nieuwe stad..

De toekomst zal het uitwijzen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop wel dat ze SA nemen en dan met GTA 4 graphics.. dat zal wel een leuke gta worden, maar andere kant hoop ik tog wel op een compleet andere gta met een nieuwe stad..

De toekomst zal het uitwijzen

Sja. Ik hoop dat GTA 5 niet te lang meer op zich laat wachten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zo'n vermoeden dat we voor SA eerst op de volgende xbox(720) moeten wachten tot die blu-ray heeft ;)

speciaal voor de PS3 geeft rockstar het vast niet uit :(

Een goede reden voor Microsoft om een beetje op te schieten dan.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zo'n vermoeden dat we voor SA eerst op de volgende xbox(720) moeten wachten tot die blu-ray heeft ;)

speciaal voor de PS3 geeft rockstar het vast niet uit :(

Een goede reden voor Microsoft om een beetje op te schieten dan.

idd, zelfs sommige computers hebben al blu-ray... de enige die nog over moet is de xbox...

gaat ze wel een boel geld kosten want blu-ray is van sony...

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat mensen SA fijn vonden. Ik vond het persoonlijk de slechtste GTA ever.... Te veel ruimte, slechte personages en ga zo maar door... Vice City is een mooie stad met een leuke sfeer met daarin interessante personages. Daarom zijn er ook 2 Gta's met Vice City in de hoofdrol. Ik zou het erg fijn vinden als het Vice City werd, maar als het SA word hoop ik dat ze het allemaal beter uitwerken en dat het er beter uitziet...

We zien wel... Speculaties zijn nonsens.

DingKing :bier: !

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat mensen SA fijn vonden. Ik vond het persoonlijk de slechtste GTA ever.... Te veel ruimte, slechte personages en ga zo maar door... Vice City is een mooie stad met een leuke sfeer met daarin interessante personages. Daarom zijn er ook 2 Gta's met Vice City in de hoofdrol. Ik zou het erg fijn vinden als het Vice City werd, maar als het SA word hoop ik dat ze het allemaal beter uitwerken en dat het er beter uitziet...

We zien wel... Speculaties zijn nonsens.

DingKing :bier: !

Ik vond SA de interessantste GTA, maar dat is nu veranderd naar IV en je kan nieland commentaar geven op zijn smaak ;) .

Ik zie liever iets veel groter, meer ruimte, meer varieteit, langere verhaallijn en gewoon meer mogelijkheden dat de GTa net het echte leven wordt maar dan van de crimineel :clown: .

Link to comment
Delen op andere websites

waarom denkt iedereen aan al gebruikte settings? ik denk dat het in London gaat gebeuren. Of weer een amerikaanse grootstad, maar die nog niet eerder voorkwam. We hebben al 2 steden aan de oostkust gehad (miami en NYC) en 1 aan de westkust (LA). Kan het niet dat het in the midwest zal zijn? of aangezien gta steeds met water omringd is, in de buurt van Salt Lake City ofzo? of Detroit en Chicago liggen ook bij water

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

waarom denkt iedereen aan al gebruikte settings? ik denk dat het in London gaat gebeuren. Of weer een amerikaanse grootstad, maar die nog niet eerder voorkwam. We hebben al 2 steden aan de oostkust gehad (miami en NYC) en 1 aan de westkust (LA). Kan het niet dat het in the midwest zal zijn? of aangezien gta steeds met water omringd is, in de buurt van Salt Lake City ofzo? of Detroit en Chicago liggen ook bij water

Heb je er alk aan gedacht dat Las Vegas ook niet aan water ligt :7 , Londen zeker niet, Salt Lake City is daar toch net te klein voor, Dallas misschien of Chicago, dan krijgen we een Mafiagebeuren :*D .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eeriljk gezegd dan liever Vice City gehad of zo. Het kan ook een heel nieuwe stad zijn. Dat zou ook wel leuk zijn, dan is er veel nieuw om te ontdeken :eten: . Ik hoop dat er gauw meer hints volgen!

Wat zeik je nu :S. Dat kon je ook doen met een totaal getransformeerd LC, VC of SA :S.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eeriljk gezegd dan liever Vice City gehad of zo. Het kan ook een heel nieuwe stad zijn. Dat zou ook wel leuk zijn, dan is er veel nieuw om te ontdeken :eten: . Ik hoop dat er gauw meer hints volgen!

Wat zeik je nu :S. Dat kon je ook doen met een totaal getransformeerd LC, VC of SA :S.

Wat zeik jij nu? Een nieuwe stad is ook wel leuk hoor

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eeriljk gezegd dan liever Vice City gehad of zo. Het kan ook een heel nieuwe stad zijn. Dat zou ook wel leuk zijn, dan is er veel nieuw om te ontdeken :eten: . Ik hoop dat er gauw meer hints volgen!

Wat zeik je nu :S. Dat kon je ook doen met een totaal getransformeerd LC, VC of SA :S.

Wat zeik jij nu? Een nieuwe stad is ook wel leuk hoor

Dat zei hij toch ook, elke stad is gewoon leuk, zolang er lang genoeg kan verkent worden :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat mensen SA fijn vonden. Ik vond het persoonlijk de slechtste GTA ever.... Te veel ruimte, slechte personages en ga zo maar door... Vice City is een mooie stad met een leuke sfeer met daarin interessante personages. Daarom zijn er ook 2 Gta's met Vice City in de hoofdrol. Ik zou het erg fijn vinden als het Vice City werd, maar als het SA word hoop ik dat ze het allemaal beter uitwerken en dat het er beter uitziet...

We zien wel... Speculaties zijn nonsens.

DingKing :bier: !

Ik hoop zelf ook dat het Vice City word....mét veel backland. Er is nooit teveel ruimte, je bent toch vrij om binnen een klein gebied te blijven als je de ruimte eromheen niet leuk vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...