Jump to content

GTA 5 in SA?


gtafreakkk

Recommended Posts

en daarom geloof ik dus niet in de verwijzing naar vice city :7

Er zijn wel meerdere verwijzingen naar zowel VC als SA, maar ik wacht nog op een iets duidelijker verwijzing en bevestiging :7 .

En dat klopt dus helemaal, ik lees vaak zat van mensen dat ze asl argument gebruiken 'maar er zijn een boel verwijzingen naar vice city' terwijl er ent zo veel al dan niet meer of grotere verwijzingen zijn naar san andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    13

  • wesley123

    7

  • zezima0014

    4

  • pompbakje

    4

waarom zou R* ,VC-FM hebben toegevoegt ....... ;) en het speelt zich af in LC dan hadden ze beter LC-FM er in gestopt of licht het aan mij ?

misschien toch een hint naar vc ( was al bekend ^_^ )

:cya:

Het heet gewoon VICE CITY-fm doordat ze enkel groovy liedjes uit de jaren '80 draaien, uit de sfeer van VC.

Bewerkt: door Grove4L
Link to comment
Delen op andere websites

waarom zou R* ,VC-FM hebben toegevoegt ....... ;) en het speelt zich af in LC dan hadden ze beter LC-FM er in gestopt of licht het aan mij ?

misschien toch een hint naar vc ( was al bekend ^_^ )

:cya:

Het heet gewoon VICE CITY-fm doordat ze enkel groovy liedjes uit de jaren '80 draaien, uit de sfeer van VC.

Vooral ook omdat het door dezelfde persoon als Emotion 98.3 uit Vice City wordt gepresenteerd, dus zal hij het hebben genoemt naar zijn meest geliefde misdaadarchipel :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eeriljk gezegd dan liever Vice City gehad of zo. Het kan ook een heel nieuwe stad zijn. Dat zou ook wel leuk zijn, dan is er veel nieuw om te ontdeken :eten: . Ik hoop dat er gauw meer hints volgen!

In GTA IV is er een radiozender iets met Vice City, misschien duid dat op een hint.

Link to comment
Delen op andere websites

Wil liever London. Omdat London gemaakt is in 1998. Dan moet tie komen.

En het is grondon afspeel. Dan kun je in 1 missie. The big ben opblazen.

Groot-Londen? :7 Ik denk niet dat je een herkenbaar memorabel gebouw ooit zal moeten opblazen of ook maar kunnen vernietigen in een GTA ;) . Heeft te make met terrorisme en zoiets zou er direct aan worden gelinkt...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eeriljk gezegd dan liever Vice City gehad of zo. Het kan ook een heel nieuwe stad zijn. Dat zou ook wel leuk zijn, dan is er veel nieuw om te ontdeken :eten: . Ik hoop dat er gauw meer hints volgen!

In GTA IV is er een radiozender iets met Vice City, misschien duid dat op een hint.

lezen aub, dat is 3 posts boven je ook al gezegt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...