Shotyoudie Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 (bewerkt) heey iedereen ik wil een online map on mijn server site dus ik dacht ga die van boylett downloaden. Nee dus links offline Dus ik ging verder zoeken kwam ik bij dees uit ik heb alles geinstalleerd maar ik heb nog 1 error daardoor zie je geen spelers op de map Error MySQL: [15:11:26] mysql_query("TRUNCATE TABLE map"); [15:11:26] MySQL Query Error: MySQL server has gone away (Error ID 2006) -> Query returned false (0) Ik snap niet wat er mis kan zijn heb ook alles met Qeury erin veranderd van 0 naar 1 maar doet niks Pls kan iemand me helpen !?! Thx Rickie505 PS:Nu staat er dus Under Construction op mijn site :'( Edit:Ik heb de eigenaar al gepmt op het sa-mp forum maar die stond laatst online begin dit jaar en heb hem ook al een email gestuurt waar hij niks op terug zegt -.- Bewerkt: 29 oktober 2009 door rickie505 Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Heb je wel een MySQL server geconfigureerd? » Hier kan je de MySQL server bestanden downloaden. De error 'MySQL server has gone away' komt ook vaak voor als je een verkeerde username of password opgeeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.