Jump to content

Probleem met Ballad of Gay Tony


ChristiaanGTA

Recommended Posts

Ik heb zojuist TBOGT gedownload. Dus ik denk, ga hem lekker spelen. Ik start GTA IV op, maar er komt geen pop-up van 'Wil je TBOGT spelen'. Wanneer ik op start -> game -> new staan alleen GTAIV zelf en The Lost and Damned erbij. Iemand een idee hoe ik hem kan spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist TBOGT gedownload. Dus ik denk, ga hem lekker spelen. Ik start GTA IV op, maar er komt geen pop-up van 'Wil je TBOGT spelen'. Wanneer ik op start -> game -> new staan alleen GTAIV zelf en The Lost and Damned erbij. Iemand een idee hoe ik hem kan spelen?

360 al opnieuw gestart?

Opnieuw in en uitgelogd van XBL?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist TBOGT gedownload. Dus ik denk, ga hem lekker spelen. Ik start GTA IV op, maar er komt geen pop-up van 'Wil je TBOGT spelen'. Wanneer ik op start -> game -> new staan alleen GTAIV zelf en The Lost and Damned erbij. Iemand een idee hoe ik hem kan spelen?

360 al opnieuw gestart?

Opnieuw in en uitgelogd van XBL?

Beide al gedaan, geen resultaat. Heb Take-Two gebeld. Dit was een klacht die ze nog nooit eerder hadden gehoord, dus best wel vaag.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dit is misschien een late reactie maar dat had ik ook. Kreeg je de vraag of je wou updaten doe dat dan heb ik ook gedaan en daarna kon ik gewoon spelen

Inderdaad een late reactie. Gezien dat hij niet meer reageert is het vast wel opgelost, denk ik :puh:.

Ik zelf had geen problemen met het downloaden, maar zoals jij al aangeeft krijg je een update en dat moet je ff bevestigen en dan even wachten en ready to play !!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...