ChristiaanGTA Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik heb zojuist TBOGT gedownload. Dus ik denk, ga hem lekker spelen. Ik start GTA IV op, maar er komt geen pop-up van 'Wil je TBOGT spelen'. Wanneer ik op start -> game -> new staan alleen GTAIV zelf en The Lost and Damned erbij. Iemand een idee hoe ik hem kan spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik heb zojuist TBOGT gedownload. Dus ik denk, ga hem lekker spelen. Ik start GTA IV op, maar er komt geen pop-up van 'Wil je TBOGT spelen'. Wanneer ik op start -> game -> new staan alleen GTAIV zelf en The Lost and Damned erbij. Iemand een idee hoe ik hem kan spelen? 360 al opnieuw gestart? Opnieuw in en uitgelogd van XBL? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChristiaanGTA Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik heb zojuist TBOGT gedownload. Dus ik denk, ga hem lekker spelen. Ik start GTA IV op, maar er komt geen pop-up van 'Wil je TBOGT spelen'. Wanneer ik op start -> game -> new staan alleen GTAIV zelf en The Lost and Damned erbij. Iemand een idee hoe ik hem kan spelen? 360 al opnieuw gestart? Opnieuw in en uitgelogd van XBL? Beide al gedaan, geen resultaat. Heb Take-Two gebeld. Dit was een klacht die ze nog nooit eerder hadden gehoord, dus best wel vaag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2009 probeer eens opnieuw te downloaden!(eenamlige betaling,daarna kan je oneindig door downloaden zonder een cent te betalen^^) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta fan!! Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Dit is misschien een late reactie maar dat had ik ook. Kreeg je de vraag of je wou updaten doe dat dan heb ik ook gedaan en daarna kon ik gewoon spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DingKing Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Dit is misschien een late reactie maar dat had ik ook. Kreeg je de vraag of je wou updaten doe dat dan heb ik ook gedaan en daarna kon ik gewoon spelen Inderdaad een late reactie. Gezien dat hij niet meer reageert is het vast wel opgelost, denk ik . Ik zelf had geen problemen met het downloaden, maar zoals jij al aangeeft krijg je een update en dat moet je ff bevestigen en dan even wachten en ready to play !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.