Ognebur Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Hallo! Ik heb een probleem met gta 4 voor de pc. als ik het spel opstart verloopt alles vlot maar als ik aan het spelen ben zijn er geen wegen, gebouwen, .. enkel lantaarnpalen, soms voetgangers. Ik hb het spel er al is afgesmeten maar dat helpt niet als ik het terug intalleer gebeurt het terug. Kan iemand mij helpen?? mijn grafische kaart zou normaal niet het probleem mogen zijn. ( het is wel geen nVidia ) maar wel 512 Mb. Alvast bedankt voor het antwoord. Reageren
rdewit Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Welke kaart heb je precies? Reageren
Ognebur Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 (bewerkt) Welke kaart heb je precies? MSI, R4650, 512Mb ATI radeon(premum graphics) Bewerkt: 29 oktober 2009 door Ognebur Reageren
Djmaddox Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 MSI, R4650, 512Mb ATI radeon(premum graphics) En wat voor processor, hoeveel RAM geheugen? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Waarschijnlijk kan je pc Grand Theft Auto IV gewoonweg niet aan. kijk eens op deze pagina Systeemeisen Reageren
Ognebur Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Ik weet hoe het komt. De onzichtbare muren en wegen enz zijn weg. ik hb een patch geïnstalleerd. Alles doet aan de systeemeisen buiten mijn RAM geheugen dat is maar 256 Mb en da moet minimaal 1GB zijn. GTA 4 is nu traag en hapert veel. Nieuwe pc is de boodschap. Heb ouders kunnen overtuigen. Over minder dan een maand zal ik zonder haperen kunne spelen!!! Bedankt voor jullie reactie en hulp!! OGnebur. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Ik weet hoe het komt. De onzichtbare muren en wegen enz zijn weg. ik hb een patch geïnstalleerd. Alles doet aan de systeemeisen buiten mijn RAM geheugen dat is maar 256 Mb en da moet minimaal 1GB zijn. GTA 4 is nu traag en hapert veel. Nieuwe pc is de boodschap. Heb ouders kunnen overtuigen. Over minder dan een maand zal ik zonder haperen kunne spelen!!! Bedankt voor jullie reactie en hulp!! OGnebur. Vertel me hoe ik wil dat ook haha mijn pc is waardeloos >>> Door Hanneswasco: Lees je zijn bericht wel? Hij gaat een nieuwe PC kopen.<<< Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Ik weet hoe het komt. De onzichtbare muren en wegen enz zijn weg. ik hb een patch geïnstalleerd. Alles doet aan de systeemeisen buiten mijn RAM geheugen dat is maar 256 Mb en da moet minimaal 1GB zijn. GTA 4 is nu traag en hapert veel. Nieuwe pc is de boodschap. Heb ouders kunnen overtuigen. Over minder dan een maand zal ik zonder haperen kunne spelen!!! Bedankt voor jullie reactie en hulp!! OGnebur. Welke patch is dat precies? Ik heb hetzelfde probleem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.