Jump to content

Problemen met GTA 4 op pc


Ognebur

Recommended Posts

Hallo!

Ik heb een probleem met gta 4 voor de pc. als ik het spel opstart verloopt alles vlot maar als ik aan het spelen ben zijn er geen wegen, gebouwen, .. enkel lantaarnpalen, soms voetgangers. Ik hb het spel er al is afgesmeten maar dat helpt niet als ik het terug intalleer gebeurt het terug. Kan iemand mij helpen?? mijn grafische kaart zou normaal niet het probleem mogen zijn. ( het is wel geen nVidia ) maar wel 512 Mb. Alvast bedankt voor het antwoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet hoe het komt. De onzichtbare muren en wegen enz zijn weg. ik hb een patch geïnstalleerd. Alles doet aan de systeemeisen buiten mijn RAM geheugen dat is maar 256 Mb en da moet minimaal 1GB zijn. GTA 4 is nu traag en hapert veel. Nieuwe pc is de boodschap. Heb ouders kunnen overtuigen. Over minder dan een maand zal ik zonder haperen kunne spelen!!! :D

Bedankt voor jullie reactie en hulp!!

OGnebur.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet hoe het komt. De onzichtbare muren en wegen enz zijn weg. ik hb een patch geïnstalleerd. Alles doet aan de systeemeisen buiten mijn RAM geheugen dat is maar 256 Mb en da moet minimaal 1GB zijn. GTA 4 is nu traag en hapert veel. Nieuwe pc is de boodschap. Heb ouders kunnen overtuigen. Over minder dan een maand zal ik zonder haperen kunne spelen!!! :D

Bedankt voor jullie reactie en hulp!!

OGnebur.

Vertel me hoe ik wil dat ook haha mijn pc is waardeloos :duh:

>>> Door Hanneswasco: Lees je zijn bericht wel? :7 Hij gaat een nieuwe PC kopen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet hoe het komt. De onzichtbare muren en wegen enz zijn weg. ik hb een patch geïnstalleerd. Alles doet aan de systeemeisen buiten mijn RAM geheugen dat is maar 256 Mb en da moet minimaal 1GB zijn. GTA 4 is nu traag en hapert veel. Nieuwe pc is de boodschap. Heb ouders kunnen overtuigen. Over minder dan een maand zal ik zonder haperen kunne spelen!!! :D

Bedankt voor jullie reactie en hulp!!

OGnebur.

Welke patch is dat precies? Ik heb hetzelfde probleem :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...