Jump to content

Geniet toch van The Ballad of Gay Tony


DingKing

  

207 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van TBoGT?

    • Geweldig!
      71
    • Wel aardig
      12
    • Matig
      2
    • Slecht
      0
    • Harstikke slecht!
      2
    • Ik heb hem niet
      116


Recommended Posts

Beste medeleden,

Waarom geniet niemand nog van TBoGT? Ik hoor eigenlijk niemand positief er iets over zeggen, maar iederen zit te speculeren over Gta 5 (of Gta V, hoe jullie het willen). Daarom wil ik gewoon weten hoe is jullie eerste impressie van The Ballad of Gay Tony?

Ik start wel:

Ik vind de game erg mooi. De wapens zijn geweldig en de missies zijn goed uitgewerkt. De extra mogelijkheden (zoals nightlife) zijn erg goed!

Geniet,

DingKing :bier: !

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind t ook een heel mooi en leuk spel vooral de wapen vind ik vet, missies vind ik ok wel leuk

k heb alleen een probleem want ik kan m alleen maar spelen als de originele gta4 cd er inzit, en nu kan ik de gewone gta4 niet meer spelen:S weet iemand hoe je dit kan veranderen (ik weet wel dat ik m kan spelen als ik tbogt verwijder maar om dan steeds weer te downloaden vind ik ook zo stom:S

gr.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste medeleden,

Waarom geniet niemand nog van TBoGT? Ik hoor eigenlijk niemand positief er iets over zeggen, maar iederen zit te speculeren over Gta 5 (of Gta V, hoe jullie het willen). Daarom wil ik gewoon weten hoe is jullie eerste impressie van The Ballad of Gay Tony?

Ik start wel:

Ik vind de game erg mooi. De wapens zijn geweldig en de missies zijn goed uitgewerkt. De extra mogelijkheden (zoals nightlife) zijn erg goed!

Geniet,

DingKing :bier: !

iedereen is nu gewoon hard bezig met de game te spelen.

DOH!

Link to comment
Delen op andere websites

Beste medeleden,

Waarom geniet niemand nog van TBoGT? Ik hoor eigenlijk niemand positief er iets over zeggen, maar iederen zit te speculeren over Gta 5 (of Gta V, hoe jullie het willen). Daarom wil ik gewoon weten hoe is jullie eerste impressie van The Ballad of Gay Tony?

Ik start wel:

Ik vind de game erg mooi. De wapens zijn geweldig en de missies zijn goed uitgewerkt. De extra mogelijkheden (zoals nightlife) zijn erg goed!

Geniet,

DingKing :bier: !

iedereen is nu gewoon hard bezig met de game te spelen.

DOH!

Dat zou mooi zijn als iedereen daarmee bezig is!

Link to comment
Delen op andere websites

Beste medeleden,

Waarom geniet niemand nog van TBoGT? Ik hoor eigenlijk niemand positief er iets over zeggen, maar iederen zit te speculeren over Gta 5 (of Gta V, hoe jullie het willen). Daarom wil ik gewoon weten hoe is jullie eerste impressie van The Ballad of Gay Tony?

Ik start wel:

Ik vind de game erg mooi. De wapens zijn geweldig en de missies zijn goed uitgewerkt. De extra mogelijkheden (zoals nightlife) zijn erg goed!

Geniet,

DingKing :bier: !

iedereen is nu gewoon hard bezig met de game te spelen.

DOH!

Alleen xboxers zijn er mee bezig

Link to comment
Delen op andere websites

Heb genoten.

Heb nu de spel uitgespeeld.

Bij de einde van het verhaal krijg je een golden smg.

Vanwegen yusuf. Die bijna alles goud heeft.

Bewerkt: door LibertySeasnake
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wel een 360 met IV

maar ik heb hem nog niet ik ben helemaal blut.

ik ben wel van plan TBoGT te kopen in het Episodes of Liberty City pack

zodra ik 40 euro heb

alleen wat is nou de prijs ik heb mensen horen zeggen dat je hem voor 30 eurie kunt krijgen

maar de normale prijs zou 40 of 45 euro zijn?!?!?!?!!?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een PS3, maar ik had denk ik toch liever een Xbox 360 gehad... Mensen die dus een Xbox 360 incl. GTA TBOGT hebben, hebben echt geluk! :$

die missen wel Uncharted, Little Big Planet, Ratchet and Clank, God of War, Gran Turismo5, ressistance, heavy rain.

en voor de Rockstar Fans niks minder dan!!!!!! >>>>

Agent

uhu. naar mijn mening, ik herhaal MIJN mening.

Heeft de PS3 veel betere games.

ik bedoel. het is maar een DLC en er is een kans dat hij op de PS3 komt.

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een PS3, maar ik had denk ik toch liever een Xbox 360 gehad... Mensen die dus een Xbox 360 incl. GTA TBOGT hebben, hebben echt geluk! :$

die missen wel Uncharted, Little Big Planet, Ratchet and Clank, God of War, Gran Turismo5, ressistance, heavy rain.

en voor de Rockstar Fans niks minder dan!!!!!! >>>>

Agent

uhu. naar mijn mening, ik herhaal MIJN mening.

Heeft de PS3 veel betere games.

ik bedoel. het is maar een DLC en er is een kans dat hij op de PS3 komt.

Denk je dat? En vooral: het is niet ZOMAAR een DLC; nee, een bijzondere DLC! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...