Jump to content

Geniet toch van The Ballad of Gay Tony


DingKing

  

207 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van TBoGT?

    • Geweldig!
      71
    • Wel aardig
      12
    • Matig
      2
    • Slecht
      0
    • Harstikke slecht!
      2
    • Ik heb hem niet
      116


Recommended Posts

Ik heb een PS3, maar ik had denk ik toch liever een Xbox 360 gehad... Mensen die dus een Xbox 360 incl. GTA TBOGT hebben, hebben echt geluk! :$

die missen wel Uncharted, Little Big Planet, Ratchet and Clank, God of War, Gran Turismo5, ressistance, heavy rain.

en voor de Rockstar Fans niks minder dan!!!!!! >>>>

Agent

uhu. naar mijn mening, ik herhaal MIJN mening.

Heeft de PS3 veel betere games.

ik bedoel. het is maar een DLC en er is een kans dat hij op de PS3 komt.

Denk je dat? En vooral: het is niet ZOMAAR een DLC; nee, een bijzondere DLC! :tu:

dacht ik eerst ook van TLaD maar daar ben ik nu ook al weer over heen.

ik denk dat dat ook zo gaat met TBoGT.

DIT BETEKEND NIET DAT IK HET NIET KOOP ALS HET NAAR DE PS3 KOMT!

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een PS3, maar ik had denk ik toch liever een Xbox 360 gehad... Mensen die dus een Xbox 360 incl. GTA TBOGT hebben, hebben echt geluk! :$

die missen wel Uncharted, Little Big Planet, Ratchet and Clank, God of War, Gran Turismo5, ressistance, heavy rain.

en voor de Rockstar Fans niks minder dan!!!!!! >>>>

Agent

uhu. naar mijn mening, ik herhaal MIJN mening.

Heeft de PS3 veel betere games.

ik bedoel. het is maar een DLC en er is een kans dat hij op de PS3 komt.

Denk je dat? En vooral: het is niet ZOMAAR een DLC; nee, een bijzondere DLC! :tu:

dacht ik eerst ook van TLaD maar daar ben ik nu ook al weer over heen.

ik denk dat dat ook zo gaat met TBoGT.

DIT BETEKEND NIET DAT IK HET NIET KOOP ALS HET NAAR DE PS3 KOMT!

ALS hij komt, koop ik hem meteen!

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil niet moderatortje spelen ofzow,maar was dit topic niet bedoeld voor mensen met een Xbox360 etc ?

OT

Hijs helemaal geweldig,en die buzzard is ook fun! :puh:

en die nitrous dan :puh: alleen in multi gehad nog,in sp is hij alleen met races beschikbaar...maar de nitro is wel heel realistisch:bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil niet moderatortje spelen ofzow,maar was dit topic niet bedoeld voor mensen met een Xbox360 etc ?

OT

Hijs helemaal geweldig,en die buzzard is ook fun! :puh:

en die nitrous dan :puh: alleen in multi gehad nog,in sp is hij alleen met races beschikbaar...maar de nitro is wel heel realistisch:bonk:

Eindelijk weer iemand ontopic :puh:. Multiplayer is echt een stuk beter met die Buzzard.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil niet moderatortje spelen ofzow,maar was dit topic niet bedoeld voor mensen met een Xbox360 etc ?

OT

Hijs helemaal geweldig,en die buzzard is ook fun! :puh:

en die nitrous dan :puh: alleen in multi gehad nog,in sp is hij alleen met races beschikbaar...maar de nitro is wel heel realistisch:bonk:

Eindelijk weer iemand ontopic :puh:. Multiplayer is echt een stuk beter met die Buzzard.

Vliegt die buzzard een beetje lekker?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag de EfLC pas kopen op woensdag :duh: , daar ben ik op de moment heel pissed om.

Maar FGras, sorry even oftopic, of iemand een game goed vindt hangt af van wat hij vindt,

dus jij kan wel zeggen dat de PS3 de betere games krijgt, maar dat klopt niet, ik koop mijn consoles vooral op basis van R*-games en speciaal GTA en ik vind het belangrijk om de reeks te volgen en je kan wel zeggen dat je de DLC's niks vind, wel ik vind eerlijk gezegt niks aan Agent, ontwikkeld door R*, dus wel een voordeel maar het is niet echt* zijn gebied, ze begeven zich op ongekend terrein, dus als jij wil geloven dat Agent beter gaat zijn dan de DLC's, dan mag jij dat van mijn kant best doen, maar zal ik mij wel even ntfermen over een échte Rockstargame 8) .

Wat een hoop tekst zeg :puh: , CG fokt me de laatste tijd nogal op met zijn spoilers dus kan ik al helemaal niet wachten tot ik hem heb, nog maar 5 dagen :ch: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag de EfLC pas kopen op woensdag :duh: , daar ben ik op de moment heel pissed om.

Maar FGras, sorry even oftopic, of iemand een game goed vindt hangt af van wat hij vindt,

dus jij kan wel zeggen dat de PS3 de betere games krijgt, maar dat klopt niet, ik koop mijn consoles vooral op basis van R*-games en speciaal GTA en ik vind het belangrijk om de reeks te volgen en je kan wel zeggen dat je de DLC's niks vind, wel ik vind eerlijk gezegt niks aan Agent, ontwikkeld door R*, dus wel een voordeel maar het is niet echt* zijn gebied, ze begeven zich op ongekend terrein, dus als jij wil geloven dat Agent beter gaat zijn dan de DLC's, dan mag jij dat van mijn kant best doen, maar zal ik mij wel even ntfermen over een échte Rockstargame 8) .

Wat een hoop tekst zeg :puh: , CG fokt me de laatste tijd nogal op met zijn spoilers dus kan ik al helemaal niet wachten tot ik hem heb, nog maar 5 dagen :ch: .

Waarom mag je hem pas kopen op woensdag hoe krom?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom mag je hem pas kopen op woensdag hoe krom?

Even oftopic zeker, omdat men moeder dat niet toelaat, ik moet maar wachten :duh: .

1. is niet oftopic want jij geniet dus nog niet van EOLC

2. heb je het geld wel? maar het mag niet van je moeder? dat is dus echt genaaid weetje dat :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een PS3, maar ik had denk ik toch liever een Xbox 360 gehad... Mensen die dus een Xbox 360 incl. GTA TBOGT hebben, hebben echt geluk! :$

die missen wel Uncharted, Little Big Planet, Ratchet and Clank, God of War, Gran Turismo5, ressistance, heavy rain.

en voor de Rockstar Fans niks minder dan!!!!!! >>>>

Agent

uhu. naar mijn mening, ik herhaal MIJN mening.

Heeft de PS3 veel betere games.

ik bedoel. het is maar een DLC en er is een kans dat hij op de PS3 komt.

soory maar ik kan het tocH niet laten:HIJ KOMT NIET VOOR DE PS3 EN DAT ZAL HIJ NOOIT DOEN OOK! :tu:_O_:schater::clown:

OT:ik heb hem nog niet maar ik heb hem binnekort wel.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom mag je hem pas kopen op woensdag hoe krom?

Even oftopic zeker, omdat men moeder dat niet toelaat, ik moet maar wachten :duh: .

1. is niet oftopic want jij geniet dus nog niet van EOLC

2. heb je het geld wel? maar het mag niet van je moeder? dat is dus echt genaaid weetje dat :cab:

Ja, ik heb het geld, maar ik mag nog niet van mijn moeder, want ze vindt me dan wat verslaafd :clown: , ach 5 dagen is nog niet zo lang...

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom mag je hem pas kopen op woensdag hoe krom?

Even oftopic zeker, omdat men moeder dat niet toelaat, ik moet maar wachten :duh: .

1. is niet oftopic want jij geniet dus nog niet van EOLC

2. heb je het geld wel? maar het mag niet van je moeder? dat is dus echt genaaid weetje dat :cab:

Ja, ik heb het geld, maar ik mag nog niet van mijn moeder, want ze vindt me dan wat verslaafd :clown: , ach 5 dagen is nog niet zo lang...

oef jou moeder is net

Barack obama

hij vind gamen slecht.

Link to comment
Delen op andere websites

oef jou moeder is net

Barack obama

hij vind gamen slecht.

Dan had ik toch nooit al mijn games gehad, nee ze wil dat ik wat kalmer aan doe :7 , genoeg oftopic...

jup, zo'n moeder heb ik ook :puh:

mijn vader vind het daarintegen prima :D

Link to comment
Delen op andere websites

oef jou moeder is net

Barack obama

hij vind gamen slecht.

Dan had ik toch nooit al mijn games gehad, nee ze wil dat ik wat kalmer aan doe :7 , genoeg oftopic...

jup, zo'n moeder heb ik ook :puh:

mijn vader vind het daarintegen prima :D

Mijn moeder heeft er helemaal niks tegen hoor, ze kijkt soms mee wanneer ik IV speel, best wel grappig, nu ga ik echt stoppen met dit oftopic gepost, alvast mijn excuses aan Dutchy, Hannes en Jacky :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...