Jump to content

Geniet toch van The Ballad of Gay Tony


DingKing

  

207 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van TBoGT?

    • Geweldig!
      71
    • Wel aardig
      12
    • Matig
      2
    • Slecht
      0
    • Harstikke slecht!
      2
    • Ik heb hem niet
      116


Recommended Posts

Ik heb nog geen mening over TBoGT. Maar dat is omdat ik dus van de week EoLC heb gekocht en eerst TLaD aan het spelen ben. Ik heb echter niet zoveel tijd, dus dat kan nog wel effe duren. Maar ik kijk er naar uit om met TBoGT te beginnen, en dan zal ik mijn mening ook zeker geven ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij niet op de Playstation komt. Mischien andere, maar zowieso niet deze. Want Microsoft heeft daar heel veel voor betaalt. En als dat voor de PS3 kwam zoude ze dat nu ook al wel weten en niet op het hoesje van LCS zetten ''Alleen op Xbox''

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij niet op de Playstation komt. Mischien andere, maar zowieso niet deze. Want Microsoft heeft daar heel veel voor betaalt. En als dat voor de PS3 kwam zoude ze dat nu ook al wel weten en niet op het hoesje van LCS zetten ''Alleen op Xbox''

LCS is een apparte GTA :cab: . Er komen geen DLC meer na TBoGT, give up all hope ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Ben gisteren met TBoGT begonnen en heb inmiddels een paar missies gedaan. Echt helemaal hi-ha-hilarisch :schater: De mafketels die je ontmoet en hun missies, en tussendoor een robbertje vechten, potje golfen of lastige klanten uit je nachtclub smijten. Helemaal over de top!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb spel nu ook vanaf de release dag en hem inmiddels al uitgespeeld zowel TLAD als TBOGT. Allebei top games maar toch vind ik TBOGT iets leuker aangezien ik bij die game weer een beetje het San Andreas gevoel kreeg met clubs, machinegeweren, parachutes en vette sportwagens. Deze is game gaat inderdaad helemaal over de top! TLAD is ook een leuke Episode maar wel wat minder als de 2e. Je hebt een leuk verhaal en het sfeertje is fantastisch maar qua mogelijkheden heb je niet zoveel. Dan krijg je het zelfde verhaal weer als bij GTA: IV, waar je je al snek ging vervelen als je de game had uitgespeeld. Bij TBOGT heb je dat niet aangezien je veel meer gameplay mogelijkheden hebt. Kortom, TLAD en TBOGT zijn top games voor een zacht prijsje. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind tBoGT de beste van de 2 uitbreidingen, sowieso vond ik TLAD al niet heel leuk. Er zat geen vrolijke sfeer in, en dat gebeuren met dat motorrijden stond me ook niet echt aan. En de ballad, geeft mij die sfeer die ik altijd al wou hebben. Het nachtleven en gewoon de geniale sfeer. Zeg zelf, je hebt een missie waar je moet golfen en iemand in zijn ballen moet slaan met dat balletje. En daarna heb je een missie waar je iemand uit een chopper laat hangen om hem af te persen. Heeft dat GTA IV, of TLAD? The ballad heeft die afwisseling die GTA IV zelf niet heeft. Alles kan, van dansen in een club tot de echte die hard actie. The Ballad heeft het, ook gewoon de humor die je in sommige filmpjes tegenkomt is gewoon geweldig. Ik speel liever de ballad als GTA IV zelf. Het enige wat ik mis is dat je geen kleren kan kopen. Maar verder, is The Ballad of Gay Tony gewoon de schit!

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind t ook een heel mooi en leuk spel vooral de wapen vind ik vet, missies vind ik ok wel leuk

k heb alleen een probleem want ik kan m alleen maar spelen als de originele gta4 cd er inzit, en nu kan ik de gewone gta4 niet meer spelen:S weet iemand hoe je dit kan veranderen (ik weet wel dat ik m kan spelen als ik tbogt verwijder maar om dan steeds weer te downloaden vind ik ook zo stom:S

gr.

gwn een ander savegame loaden van tlad bijvoorbeeld

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik heb um op mn 360 en het valt niet tegen :bier: maar de gewone gta 4 is toch leuker :*D

Wat vind je dan leuker aan de gewone Gta? Ik vind zelf Tbogt leuker. Ik had hem ook zo uitgespeeld :puh:!

Ik blijf mij ook houden aan IV hoor, het is gewoon beter dan de 2 DLC's, waarom? Gewoon het verhaal en de personages, dat is uniek en daar kunnen noch TLaD noch TBoGT tegenop :) .

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond hem wel goed in het begin. maarja........ als je hem heb uitgespeeld vind ik hem geen bal meer aan dan ga ik meestal in de club hangen. maarjaa. ik vind hem gemiddeld. ik vind hem persoonlijk te kort maarja het is een uitbreiding.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond hem wel goed in het begin. maarja........ als je hem heb uitgespeeld vind ik hem geen bal meer aan dan ga ik meestal in de club hangen. maarjaa. ik vind hem gemiddeld. ik vind hem persoonlijk te kort maarja het is een uitbreiding.

daar ben ik het mee eens nadat ik beide TLaD en TBoGT heb uitgespeeld

hang ik gewoon rond in de club, doe de drug wars of ga cheaten.ik ben opnieuw met de storyline van GTA IV

begonnen om alle info die er over Tony prince en Luis zijn op te zoeken

bijv. 1. de missie Out of the closet waarin vertelt de gast die je moest vermoorden ook nog iets over Gay Tony

2. in die missie waarin je met Luca de diamanten ophaalt uit de vuilniszakken

vertelt hij ook iets over Tony

Link to comment
Delen op andere websites

bijv. 1. de missie Out of the closet waarin vertelt de gast die je moest vermoorden ook nog iets over Gay Tony

2. in die missie waarin je met Luca de diamanten ophaalt uit de vuilniszakken

vertelt hij ook iets over Tony

Dat van Gay Toni had ik ook gehoord in Out of the Closet, ik had ook helemaal gewacht tot hij gedaan had met zeiken zodat i kalles wist, interessant altijd om mensen te laten zeiken, ontdek je meer van de verhaallijnen :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...