Jump to content

Geniet toch van The Ballad of Gay Tony


DingKing

  

207 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van TBoGT?

    • Geweldig!
      71
    • Wel aardig
      12
    • Matig
      2
    • Slecht
      0
    • Harstikke slecht!
      2
    • Ik heb hem niet
      116


Recommended Posts

ze moeten TBoGT gewoon op PC uitbrengen, lijkt me leuk!!!

heb je niet gelezen wat ik schreef? dat gebeurt niet.

microsoft heeft 50miljoen dollar betaald om het alleen voor de xbox 360 te houden.

:zz:

Ben jij soms niet goed op de hoogte

Games for windows live word Gta IV op gespeeld en laat dat nou ook van microsoft zijn :duh:

jij bent niet goed op de hoogte, gta iv is op de ps3, pc, en xbox 360. dit is een volledige GAME, maar de DLC'S zijn voor altijd alleen van microsoft. dlc is anders dan game.

Link to comment
Delen op andere websites

heb je niet gelezen wat ik schreef? dat gebeurt niet.

microsoft heeft 50miljoen dollar betaald om het alleen voor de xbox 360 te houden.

Ben jij soms niet goed op de hoogte

Games for windows live word Gta IV op gespeeld en laat dat nou ook van microsoft zijn :duh:

Lees eens het vetgedrukte, ja de Windows-versie heeft een kan maar lees toch maar eens het vetgedrukte opnieuw.

In ieder geval, ik ben terug gaan genieten van TBoGT 8) , na een enorm irritante houding er tegenover gaat het nu terug veel vlotter en hou i kweer van eht spel, het kan IV niet overtreffen maar het is een goede worp naar dat onbereikbare.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik vind het spel wel lijp

alleen de archievements zijn wel moeilijker om te halen. :(

Ik vind het wel meevallen over die achievements .. niet extreem moeilijk. Had ze binnen een paar dagen al allemaal.

En trouwens, hou meer moeilijkere achievements, hoe meer/langer je het spel moet spelen.

Ik vind echt dat er sommige extreem-moeilijke achievements moeten komen (kan nu even niks bedenken), dat lijkt me fun.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb hem niet, aangezien ik gta 4 voor pc en ps3 heb. Such a shame! Vooral de nieuwe Politie voertuigen leken mij Uber cool. De nieuwe police bike bijvoorbeeld. Met een beetje geluk komt ie voor de pc uit, aangezien het van microsoft is: Ik verwacht het echt niet, maar "Plan for the Worst, hope for the best". Omdat het Xbox 360 only is zie je toch wel dat de meeste heb niet hebben. En ik ga geen Xbox 360 aanschaffen met het "red ring of death" risico op mijn geweten. ( M'n neef heeft het meegemaakt, heeft een nieuwe moeten kopen, kocht een ps3 in plaats van. )

Wat zijn we weer positief! Nog iemand ECHT wat te vertellen over TBoGT?

Sorry voor double-post maar:

Wat ik na mijn andere verhaal echt kwijt moet is dat ze met TBOGT & TLAD echt de missende voertuigen erin hebben gezet. Weer een hoop coole Sportwagens, Police vehicles; Die motor lijkt me echt g-e-w-e-l-d-i-g! En van TLAD vind ik de '66 Pontiac Safari 'Regina' erg mooi. Ook de prison bus is erg cool. Kortom: Ik vind het jammer dat Microsoft de fun nou weer moet verpesten door $ 50 Mille aan R* te geven om het "Xbox 360 only" te houden :duh: .

Op dat na heb ik niks tegen Microsoft hoor, voor de Xbox 360 fans :cab:

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, ipv een dubbelpost kan je ook gewoon je bericht bewerken. ;)<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft heeft R* betaald om die DLC's speciaal te ontwikkelen voor 360... ht was anders niet ontwikkeld geweest en R* had evengoed failiet kunnen gaan... zonder geld van M$. Het risico op een RROD bepaal je lichtelijk oo kzelf hoor, als je hem goed 'verzorgt' door hem op de juiste locatie te zetten, goed verlucht heb je er minder kans op en dat probleem is met de jaren ook wat weggewerkt, enkel de oudere 360's hebben het voor :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft heeft R* betaald om die DLC's speciaal te ontwikkelen voor 360... ht was anders niet ontwikkeld geweest en R* had evengoed failiet kunnen gaan... zonder geld van M$. Het risico op een RROD bepaal je lichtelijk oo kzelf hoor, als je hem goed 'verzorgt' door hem op de juiste locatie te zetten, goed verlucht heb je er minder kans op en dat probleem is met de jaren ook wat weggewerkt, enkel de oudere 360's hebben het voor :) .

Ow joh, ik dacht dat het als het ware "Omgekocht" was door Microsoft. Nu bekijk ik alles veel anders :D ! Wat ik dan weer niet snap, is dat ze het niet voor de PC laten uitkomen. Volgens mij verdienen ze er dan 3 keer zoveel aan! Aangezien de meeste een pc hebben dan een XboX 360... :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik dan weer niet snap, is dat ze het niet voor de PC laten uitkomen. Volgens mij verdienen ze er dan 3 keer zoveel aan! Aangezien de meeste een pc hebben dan een XboX 360... :bonk:

Wel, aangezien er 3 keer zoveel 360's zijn met IV dan er PC's zijn (dat is een ruwe schatting) zouden ze er niet zoveel extra aan verdienen, daarbij kan deze voor de PC altijd via ene illegale manier gedownload worden, wat ook een reden is waarom ze niet voor de PC komen (momenteel toch :) ).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geniet nog volop van TBoGT naar 4 maanden !!

- De verbetering van de RAGE

- De nieuwe voertuigen

- De nieuwe wapens

- De personages

- Luis

- De missies

Ik heb nu nog meer het gevoel dat ik in New York rond loop dan in IV :D

:cya: CoMBo

Link to comment
Delen op andere websites

Kon ik er maar van genieten. :7

Ik blijf het vreselijk spijtig vinden dat hij er niet op Playstation 3 of PC is.

Soms zou ik wel een xbox willen kopen om hem te spelen. :7

dat is grappig

soms dan wil ik een PS3 kopen om Uncharted 2 te kunnen spelen

ik heb uiteindelijk gekozen voor een 360 voor de DLC van GTA 4

alleen verder zijn de Exclusives van de Xdoos niet echt mijn ding

zoals Halo. Ik weet niet wat ik van Mass Effect moet denken maar die blijkt wel heel beroemd te zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...