ditmar154 Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 hoi forumers ik heb een vraagje hoe haal ik de 2 archievements van me TLAD namelijk de Full Chat & The Lost Boy ik snap niet wat ze bedoelen met de uitleg bij Full Chat en bij The Lost Boy hoe doe je die want die snap iuk gewoon niet Reageren
DingKing Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 hoi forumers ik heb een vraagje hoe haal ik de 2 archievements van me TLAD namelijk de Full Chat & The Lost Boy ik snap niet wat ze bedoelen met de uitleg bij Full Chat en bij The Lost Boy hoe doe je die want die snap iuk gewoon niet Full Chat haal je als je de vriendschappen van je biker vrienden helemaal 100% zijn. The Lost Boy word je nadat je een bepaalde missie in de verhaallijn hebt voltooid (of de laatste kweet niet zeker) en dan word jij de leider van The Lost in plaats van Billy. Reageren
ditmar154 Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 hoi forumers ik heb een vraagje hoe haal ik de 2 archievements van me TLAD namelijk de Full Chat & The Lost Boy ik snap niet wat ze bedoelen met de uitleg bij Full Chat en bij The Lost Boy hoe doe je die want die snap iuk gewoon niet Full Chat haal je als je de vriendschappen van je biker vrienden helemaal 100% zijn. The Lost Boy word je nadat je een bepaalde missie in de verhaallijn hebt voltooid (of de laatste kweet niet zeker) en dan word jij de leider van The Lost in plaats van Billy. ok ty man geweldig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.