MaxVito Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 hee , ik heb gta iv al een tijdje .. maar ik wil ook multiplayer spelen maar dat lukt niet en ik heb al een account dan moet ik me in loggen en dan kan ik nog niet multiplayer spelen help me plz! Thanx alvast Reageren
Djmaddox Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Staat er een error ofzoiets? Heb je IV tot patch 1.0.4.0 gepatched? Reageren
Mevin Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 hee , ik heb gta iv al een tijdje .. maar ik wil ook multiplayer spelen maar dat lukt niet en ik heb al een account dan moet ik me in loggen en dan kan ik nog niet multiplayer spelen help me plz! Thanx alvast Hoezo niet? Wat staat er op je telefoon wat er fout is? Of ergens anders. Trouwens wat heb je? PC, Xbox 360 PS3? Reageren
MaxVito Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 ik heb het op de pc Reageren
Djmaddox Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 (bewerkt) Staat er een error ofzoiets? Heb je IV tot patch 1.0.4.0 gepatched? Heb je mods gebruikt? Bewerkt: 31 oktober 2009 door Djmaddox Reageren
MaxVito Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 (bewerkt) ik heb carmods, niet gepatcht maar daar voor al.. deed hij het neit Bewerkt: 1 november 2009 door MaxVito Reageren
gtavcsky Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Je geeft zelf het antwoord al Carmods, daarmee kun je niet zomaar online. Hiervoor heb je FileCheck nodig. ff zoeken op Wikigta, staat tie vast wel op, anders heb je hier nog een download Reageren
MaxVito Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 voor dat ik ed autos had gemod deed hij het ook niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.