sean5874 Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Hey, Ik heb sinds een paar dagen terug mijn eigen SA-MP server opgezet. Hij draait op de Gamemode 'Grandlarc' Ik ben over het algemeen wel tevreden over deze mode maar ik wil graag wat dingen nog toevoegen. Ik zit alleen met een probleem dat ik niet opgelost krijg, het betreft dit scriptje hieronder: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){ new playercash; if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) { ResetPlayerMoney(playerid); } else { playercash = GetPlayerMoney(playerid); if(playercash > 0) { GivePlayerMoney(killerid, playercash); ResetPlayerMoney(playerid); } } return 1; Dit scriptje gaat over wat er moet gebeuren met de speler als hij dood gaat. Ik wil dit scriptje graag zó hebben dat: - Er 1250 dollar ziekenhuiskosten van de speler's geld worden afgetrokken (op Grand Larcy begin je met $30000) - Degene die de speler heeft vermoord 2000 dollar krijgt - Je naar het ziekenhuis wordt geteleporteerd als je dood bent gegaan (hoeft niet, maar is wel leuk) Wie zou dit scriptje zo kunnen aanpassen? Ik wordt er namelijk helemaal gek van. sean5874 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.