MartyCeha Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Mijn PSP lag op het randje van de tafel. Onder de tafel stond een emmer met sop. Met langslopen aan het polsbandje getrokken en PLONS! Na een paar seconden verbijsterd stil te hebben gestaan over wat er net gebeurd was, griste ik de psp in een snelle beweging uit de emmer met schuimende nattigheid. Fuck. Doorweekt. De eerste fase afdrogen werd al snel ingezet. Met een handdoek werd zo veel mogelijk vocht opgeveegd. Tijdens dit vegen werd de aan/uit-schakelaar zodanig bewogen dat de PSP aan ging. Tijdens die handeling zijn er waarschijnlijk enkele elektrische circuits gefrituurd waardoor ik nog verder van huis ben. Iemand een idee wat ik moet doen Ik heb al de föhn en de verwarming geprobeerd... Reageren
Kryziek Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Ik ben er bang voor dat hij kapot is. Reageren
Joriz Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Tijdens dit vegen werd de aan/uit-schakelaar zodanig bewogen dat de PSP aan ging. Das dom. Als je meteen de accu er uit had gehaald en had afgedroogd. Dan had je hem na een paar dagen drogen op de verwarming weer kunnen gebruiken. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Ik weet... Is er nog hoop dat ik heb nog aan het werken krijg? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Zo ver mogelijk uit elkaar halen als dat je hem in elkaar kan terugzetten, dus het frontje eraf en dan proberen de printplaten te föhnen, maar over het LCD schermpje heb ik minder goede verwachtingen... Reageren
Joriz Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Ik weet... Is er nog hoop dat ik heb nog aan het werken krijg? Je zou hem kunnen openschroeven en de electronica kunnen vervangen. Al zou je die dan wel ergens vandaan moeten krijgen en handig kunnen zijn met schroevendraaiers. Waarschijnlijk is het makkelijker om een nieuwe te kopen al kost dat een heleboel geld. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 misschien tijd voor een vervanging, zoals een PSP GO? Reageren
Dakendak Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Deze kan ik dan zeker aanraden . Nu hij toch kapot is , is dit meteen een goede reden om een PSP Go! te kopen . IK vind hem alvast top ! >>> Door Visser23: Het gaat hier niet om wat beter is, maar dat er een oplossing komt. Ontopic dus.<<< Reageren
FGras Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 opsturen en je krijgt een nieuwe na 7 dagen. Reageren
Dakendak Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 opsturen en je krijgt een nieuwe na 7 dagen. Niet als hij geen garantie meer heeft . En trouwens , Visser . Een PSP Go is een oplossing ... >>> Door Visser23: Dat zal best, maar hij wil zijn eigen PSP werkend krijgen. Dit had er dus helemaal niks mee te maken.<<< Reageren
gta master 1 Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Je hebt eens op de klassieke manier kortsluiting in je PSP veroorzaakt. Er is een kleine kans dat hij het weer gaat doen, je zou hem kunnen proberen op te schoeven en hem dan te laten drogen (Voorzichtig met de hardware). Maar ik geef je een kans van minder dan 10% dat je hem weer aan de praat krijgt zinder dat je hardware zou moeten vervangen. Je zal een nieuwe PSP moeten kopen. Omdat dat natuurlijk best duur is om er onverwachts eens bij te moeten doen kun je miss het beste op marktplaats kijken voor een tweedehandsje. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Ik wil om geen enkele reden een PSP Go omdat ik houdt van mijn fat <3 De reden daarvoor is voor de meesten wel duidelijk denk ik Daarbij... Gisteren heb ik nog eens geprobeerd hem aan te zetten en guess what? Ik kreeg het scherm waarbij ik de tijd en datum moest instellen (Er zat geen Memory Stick in) Er zit alleen nog wat water op het LCD schermpje dus ik denk dat ik hem nog eens ga openschroeven en met een föhn de laatste beetjes opdroog. Dan zou ie het weer moeten doen Ik twijfel wel of m'n LCS UMD die er op het moment van het ongeval in zat het nog zal doen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 (bewerkt) Als je je een nieuwe moet kopen, dan zou ik een PSP-3000 kopen. Dan kan je ook nog UMD's spelen. Oh enne, over die UMD, ik heb er wel wat vertrouwen in dat die nog zal werken. Tenslotte is het gewoon maar een disc die in wat plastic zit. Nog veel succes met je fat! Bewerkt: 3 november 2009 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.