hendrik14 Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Ik heb een tool gedownload( IPL Helper V.4.0 van GTAinside.com) waarmee je zelf garages kunt plaatsen maar daarvoor moet ik de coördinaten weten. Weet iemand en programma waarmee ik simpel de plek kan opzoeken en de coördinaten weet? alvast bedankt Reageren
JayKay Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Je kan ook gewoon in een server gaan en naar de plek lopen waar je de garage wil hebben en dan typ je "/save (beschrijving)" en dan kijk je in je GTA San Andreas map en daar staat dan een bestandje genaamd "savedpositions.txt". Die moet je even openen en dan staat daar: AddPlayerClass(skin, X-coördinaat, Y-coördinaat, Z-coördinaat, hoek, weapon1, weapon1_ammo, weapon2, weapon2_ammo, weapon3, weapon3_ammo) Hiervan heb je dan alleen de X-, Y-, en Z-coördinaat nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.