Jump to content

Revenge 250.000


Robbert9

Recommended Posts

Hoi,

Er staat bij 'keuzes' bij wikigta->gta iv dat als je revenge doet uiteindelijk kate word vermoord en je 250.000$ krijgt maar bij deal staat dat roman word vermoord en je ook 250.000$ krijgt volgens mij krijg je bij 'revenge' helemaal niks of is dat gewoon een foutje van wikigta?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Er staat bij 'keuzes' bij wikigta->gta iv dat als je revenge doet uiteindelijk kate word vermoord en je 250.000$ krijgt maar bij deal staat dat roman word vermoord en je ook 250.000$ krijgt volgens mij krijg je bij 'revenge' helemaal niks of is dat gewoon een foutje van wikigta?

Nee, je krijgt bij Revenge ook 250.000$, ik heb het ook gekregen ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Er staat bij 'keuzes' bij wikigta->gta iv dat als je revenge doet uiteindelijk kate word vermoord en je 250.000$ krijgt maar bij deal staat dat roman word vermoord en je ook 250.000$ krijgt volgens mij krijg je bij 'revenge' helemaal niks of is dat gewoon een foutje van wikigta?

Nee, je krijgt bij Revenge ook 250.000$, ik heb het ook gekregen ;) .

van wie krijg je die $ 250.000 dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Is er eigenlijk een cheat voor 250.000 euro? Of dollar idk.

Want dat was er in san andreas wel.

er is wel een mod voor: hier

heb ik zelf ook al gebruikt en ik was er tevreden over.

maar als je met dit geld in de Rockstar millionairs club wilt raken zul je het met stevies cartheft moeten doen. het geld van de mod komt uit het niks, het is geen missie ofzo en in de statistieken wordt berekent met alle uitgaven en inkomsten, niet de totale geldsom die je op het scherm ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn de lost and THE damned EN The Ballad of Gay Tony eigenlijk? UitbereidingEN ofzo? En hoe krijg je die ? :puh:

Ja , deze zijn 2 uitbreidingen , The Ballad of Gay Tony en The Lost and The Damned. Nu zijn ze nog alleen voor de XBOX te koop , maar wie weet ? Je kan ze krijgen in de ... XBOX-store ?(Heb zelf geen XBOX :7) of in de winkel ...

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn de lost and damen and The Ballad of Gay Tony eigenlijk? Uitbereiding ofzo? En hoe krijg je die ? :puh:

Dit zijn inderdaad uitbreidingen van het spel, verkrijgbaar voor Xbox 360. Je kan deze tezamen kopen als Episodes of Liberty City, of elk apart downloaden via Xbox Live. Alle info daarover vind je op WikiGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...