WThieves Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 $MAN valt $PLAYER_ACTOR aan: 05E2: AS_actor $MAN kill_actor $PLAYER_ACTOR $MAN loopt naar de coördinaten, stopt en draait zich naar 270 graden: 07CD: AS_actor $MAN walk_to 362.2674 -2035.844 6.836 stop_with_angle 270.0 within_radius 4.0 Bedankt, maar hij moet me niet vermoorden, hij moet reageren ALS ik hem aanval, dus als ik niks doe doet hij ook niets En bedankt voor dat lopen werkt perfect Reageren
Beagle Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 :check if 051A: actor $MAN damaged_by_actor $PLAYER_ACTOR jf @check //laat de actor nu wat doen Met deze code kan je controleren of jij de actor hebt 'beschadigd', en als dit waar is een actie ondernemen. Volgende keer het wel iets duidelijker formuleren, want ik zie nu wel dat ik het verkeerd begreep, maar het was klein beetje onduidelijk. Reageren
WThieves Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 (bewerkt) :check if 051A: actor $MAN damaged_by_actor $PLAYER_ACTOR jf @check //laat de actor nu wat doen Met deze code kan je controleren of jij de actor hebt 'beschadigd', en als dit waar is een actie ondernemen. Volgende keer het wel iets duidelijker formuleren, want ik zie nu wel dat ik het verkeerd begreep, maar het was klein beetje onduidelijk. Dankjewel! Maar waar moet ik dit in het script zetten precies? Bewerkt: 31 oktober 2009 door WThieves Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Tussen het gedeelte dat de actor wordt gemaakt, en dat het script checkt of de actor dood is. Onder de door Beagle gegeven code zet je dus wat hij moet doen, in jou geval is dat hij de player vermoord. Dan krijg je dus ongeveer dit: :CREATE $MAN = Actor.Create(CIVMALE, #BMYMIB, -2821.304, -1490.375, 139.544) Actor.Health($MAN) = 9999 actor.WeaponAccuracy($MAN)= 9 01B2: give_actor $MAN weapon 31 ammo 30000 01B9: set_actor $MAN armed_weapon_to 31 0446: set_actor $MAN immune_to_headshots 0 0350: toggle_actor $MAN maintain_position_when_attacked 1 :check if 051A: actor $MAN damaged_by_actor $PLAYER_ACTOR jf @check 05E2: AS_actor $MAN kill_actor $PLAYER_ACTOR :DEAD wait 0 if Actor.Dead($MAN) jf @DEAD 009B: destroy_actor $MAN jump @CREATE 0A93: end_custom_thread Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.