Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

$MAN valt $PLAYER_ACTOR aan:

05E2: AS_actor $MAN kill_actor $PLAYER_ACTOR

$MAN loopt naar de coördinaten, stopt en draait zich naar 270 graden:

07CD: AS_actor $MAN walk_to 362.2674 -2035.844 6.836 stop_with_angle 270.0 within_radius 4.0

Bedankt, maar hij moet me niet vermoorden, hij moet reageren ALS ik hem aanval, dus als ik niks doe doet hij ook niets

En bedankt voor dat lopen werkt perfect

Geplaatst:

:check
if
051A:   actor $MAN damaged_by_actor $PLAYER_ACTOR 
jf @check
//laat de actor nu wat doen

Met deze code kan je controleren of jij de actor hebt 'beschadigd', en als dit waar is een actie ondernemen. Volgende keer het wel iets duidelijker formuleren, want ik zie nu wel dat ik het verkeerd begreep, maar het was klein beetje onduidelijk.

Geplaatst: (bewerkt)

:check
if
051A:   actor $MAN damaged_by_actor $PLAYER_ACTOR 
jf @check
//laat de actor nu wat doen

Met deze code kan je controleren of jij de actor hebt 'beschadigd', en als dit waar is een actie ondernemen. Volgende keer het wel iets duidelijker formuleren, want ik zie nu wel dat ik het verkeerd begreep, maar het was klein beetje onduidelijk.

Dankjewel! :*D

Maar waar moet ik dit in het script zetten precies?

Bewerkt: door WThieves
Geplaatst:

Tussen het gedeelte dat de actor wordt gemaakt, en dat het script checkt of de actor dood is. Onder de door Beagle gegeven code zet je dus wat hij moet doen, in jou geval is dat hij de player vermoord.

Dan krijg je dus ongeveer dit:

:CREATE
$MAN = Actor.Create(CIVMALE, #BMYMIB, -2821.304, -1490.375, 139.544)
Actor.Health($MAN) = 9999
actor.WeaponAccuracy($MAN)= 9
01B2: give_actor $MAN weapon 31 ammo 30000
01B9: set_actor $MAN armed_weapon_to 31
0446: set_actor $MAN immune_to_headshots 0
0350: toggle_actor $MAN maintain_position_when_attacked 1

:check
if
051A:   actor $MAN damaged_by_actor $PLAYER_ACTOR 
jf @check
05E2: AS_actor $MAN kill_actor $PLAYER_ACTOR

:DEAD
wait 0
if
Actor.Dead($MAN)
jf @DEAD
009B: destroy_actor $MAN 
jump @CREATE
0A93: end_custom_thread

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...