Jump to content

Muziek toevoegen aan je eigen SAMP server

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb een vraagje, weet iemand soms hoe je muziek toevoegt aan je eigen SAMP server?

Ik wil graag de San Andreas Radio die je hoort in voertuigen een beetje veranderen.

sean5874

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik heb een vraagje, weet iemand soms hoe je muziek toevoegt aan je eigen SAMP server?

Ik wil graag de San Andreas Radio die je hoort in voertuigen een beetje veranderen.

sean5874

Voor zover ik weet kun je alle soorten mods gebruiken in SA-MP behalve CLEO3 mods. Je kunt gerust de radio veranderen maar anderen op de server waarin je speelt zullen het niet horen. Zij zullen nog gewoon de normale radio horen. Anderen die op de server spelen moeten dus jou radio stations hebben geïnstalleerd om het te kunnen horen in SA-MP.

Bewerkt: door Revolution-Designer
Geplaatst:

Dan staat dit topic ten eerste, in het verkeerde sub-forum en ten tweede, bedoeld hij niet de radio in een voertuig? Een auto, motor, helikopter of vliegtuig? Is dit ook aan te passen door middel van scripten?

Geplaatst:

Als ik het goed heb lees ik dat hij een radio station wil veranderen, dus de eerste post van Revolution-Designer geldt. Je kan gewoon je radio station aanpassen, maar in SA-MP zullen andere deze niet horen tenzij de andere spelers deze mod ook hebben. In MTA is er nu wel ondersteuning voor mods, maar niet alle. Ik dacht dat geluid niet ondersteund werd, wat mij logisch lijkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...