jerR Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Hallo allemaal, Als ik een VPS heb, hoeveel ram heb ik dan nodig voor rond de 50-100 spelers op SA-MP? Groeten, JerR. Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Op het SA-MP forum dacht ik ergens gelezen te hebben dat 50 spelers ongeveer 40 mb gebruiken, dus met 500 mb kom je ruimschoots toe. Reageren
jerR Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Op het SA-MP forum dacht ik ergens gelezen te hebben dat 50 spelers ongeveer 40 mb gebruiken, dus met 500 mb kom je ruimschoots toe. Heb 1,37GB dus dat gaat lukken idd, dankjewel Heb nu alleen al 44MB aan 3 spelers (maar dat stijgt niet echt, met 2 spelers is het ook al 44MB) en dat is incl. 3 MB om normale server te draaien. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Het licht er precies aan welk script je gebuikt, als je nouw The Godfather of PEN gebruikt reken er dan maar op dat bij 30 spelers je al ruim 512mb verbruikt. Dit heb ik zelf getest. Het licht er dus maar net aan, je kan proberen te kijken hoeveel mb je server gebruikt met 10 spelers, en dat dan vermenigvuldigen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.