Dakendak Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Naja , misschie, overbodig topic , maar ik wil weten of er op de PSP-versie helikopters zijn die je kunt besturen .... Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Er zijn jammer genoeg géén helikopters op CW, maar een gecheated wel. Die kan ik alleen niet vinden. Reageren
musicoreinstein Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Er zijn jammer genoeg géén helikopters op CW, maar een gecheated wel. Die kan ik alleen niet vinden. Je krijgt later in het spel een auto garage. Om auto's te kopen. Maar die is in het begin nog niet verkrijgbaar (Jammer voor de niet zo goeie gamers). Daar kan je aan het einde van het spel ook een 'HELIKOPTER' Kopen. Die is wel erg duur maar je als je er graag een wil waarom niet? http://youtube.nl Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Er zijn jammer genoeg géén helikopters op CW, maar een gecheated wel. Die kan ik alleen niet vinden. Je krijgt later in het spel een auto garage. Om auto's te kopen. Maar die is in het begin nog niet verkrijgbaar (Jammer voor de niet zo goeie gamers). Daar kan je aan het einde van het spel ook een 'HELIKOPTER' Kopen. Die is wel erg duur maar je als je er graag een wil waarom niet? http://youtube.nl Mentiroso! In GTA Chinatown wars zijn er alleen in een paar missies helikopters. Maar die bestuur jij niet. Buitenom kan je ook nog willekeurig helikopters zien rondvliegen. Maar allen kan je niet zelf bemachtigen en bevliegen. Dus simpelweg. Nee er zijn geen helikopters die je zelf kan besturen. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Er zijn jammer genoeg géén helikopters op CW, maar een gecheated wel. Die kan ik alleen niet vinden. Je krijgt later in het spel een auto garage. Om auto's te kopen. Maar die is in het begin nog niet verkrijgbaar (Jammer voor de niet zo goeie gamers). Daar kan je aan het einde van het spel ook een 'HELIKOPTER' Kopen. Die is wel erg duur maar je als je er graag een wil waarom niet? http://youtube.nl Mentiroso! In GTA Chinatown wars zijn er alleen in een paar missies helikopters. Maar die bestuur jij niet. Buitenom kan je ook nog willekeurig helikopters zien rondvliegen. Maar allen kan je niet zelf bemachtigen en bevliegen. Dus simpelweg. Nee er zijn geen helikopters die je zelf kan besturen. Ik heb wel een Youtube filmpje gevonden http://www.youtube.com/watch?v=2QKaBUg85Lg Maar in dat filmpje kan je een heli zien vliegen. Maar dat is gedaan door een Hack op de DS. En zonder illegale software kan je geen heli zien of besturen. Reageren
Nissan Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Je kan ze wel zien zonder Hacks. Bij de bruggen bijvoorbeeld. Daar zie je regelmatig een helikopter overvliegen. Ook krijg je bij 3 sterren een Police Maverick achter je aan. Reageren
musicoreinstein Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Er zijn jammer genoeg géén helikopters op CW, maar een gecheated wel. Die kan ik alleen niet vinden. Je krijgt later in het spel een auto garage. Om auto's te kopen. Maar die is in het begin nog niet verkrijgbaar (Jammer voor de niet zo goeie gamers). Daar kan je aan het einde van het spel ook een 'HELIKOPTER' Kopen. Die is wel erg duur maar je als je er graag een wil waarom niet? http://youtube.nl Mentiroso! In GTA Chinatown wars zijn er alleen in een paar missies helikopters. Maar die bestuur jij niet. Buitenom kan je ook nog willekeurig helikopters zien rondvliegen. Maar allen kan je niet zelf bemachtigen en bevliegen. Dus simpelweg. Nee er zijn geen helikopters die je zelf kan besturen. Oh zelf besturen. dat wist ik wel Nee laat dan maar. je kan ze alleen zien vliegen ja. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 In GTA Chinatown wars zijn er alleen in een paar missies helikopters. Maar die bestuur jij niet. Buitenom kan je ook nog willekeurig helikopters zien rondvliegen. Maar allen kan je niet zelf bemachtigen en bevliegen. Je kan ze wel zien zonder Hacks. Bij de bruggen bijvoorbeeld. Daar zie je regelmatig een helikopter overvliegen. Ook krijg je bij 3 sterren een Police Maverick achter je aan. Dat had ik al gezegd. En BTW zover ik weet zijn er geen HAcks voor CW op de DS. Reageren
Dakendak Geplaatst: 18 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2009 In GTA Chinatown wars zijn er alleen in een paar missies helikopters. Maar die bestuur jij niet. Buitenom kan je ook nog willekeurig helikopters zien rondvliegen. Maar allen kan je niet zelf bemachtigen en bevliegen. Je kan ze wel zien zonder Hacks. Bij de bruggen bijvoorbeeld. Daar zie je regelmatig een helikopter overvliegen. Ook krijg je bij 3 sterren een Police Maverick achter je aan. Dat had ik al gezegd. En BTW zover ik weet zijn er geen HAcks voor CW op de DS. Ok , bedankt ! Spijtig ... De PSP zo dit wel aankunnen (helikopters) Reageren
jellemuis Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 zijn er nou wel of geen mods voor gta cw?? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Nee. Er zijn namelijk ook geen Hacks mogelijk op de PSP. En als dat mogelijk is heb je er hoogstwaarschijnlijk Custon firmwire nodig hebben. En dat is Illegaal. Reageren
DingKing Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Ik heb een action replay voor de Ds en hiermee kan ik gewoon helikopters erin zetten. Lekker handig Reageren
jellemuis Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Ik heb een action replay voor de Ds en hiermee kan ik gewoon helikopters erin zetten. Lekker handig hoe doe je dat?? Reageren
Dakendak Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Ik heb een action replay voor de Ds en hiermee kan ik gewoon helikopters erin zetten. Lekker handig hoe doe je dat?? Mag niet besproken worden, is illegaal. BTW:Ik denk dat Svenie weinig werk heeft... >>> Door Svenie: Hoe kom je daarbij?<<< Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Volgens mij zijn action replay codes legaal.. Toen gta ctw net uit was, had ik al een heel discussie met een paar andere of het action replay legaal of illegaal was.. En toen zei een moderator volgens mij dat ze legaal waren... Ik kan het ook helemaal fout hebben.. en verder is het onmogelijk op de ds en helemaal niet op de psp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.