HarmHolland Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Hallo! Ik heb een probleem want zo vind ik GTA IV spelen echt niks aan. In het begin zag ik nog gewoon alles goed, maar toen ik uit het huis van je oom ofzo of wie dat is kwam, zag ik geen straat, huizen niks. Even later kwamen er wat palen en vuilnisbakken tevoorschijn. Daarna wat muren etc.. Dus ik moet eerst een halfuur op een plek staan om een heel klein stukje te laden. Ik heb alle graphics al op het laagst gezet, maar dat werkt ook niet. Iemand een oplossing Dankjewel Reageren
Djmaddox Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Computerspecificaties? Reageren
wesley123 Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 te weinig videogeheugen, kortom je pc voldoet niet aan de eisen Reageren
Flitskikker Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Te weinig geheugen kan ook het probleem zijn. Ik had dit probleem met 767 MB geheugen. Na een upgrade naar 2,5 GB geheugen was het probleem verholpen. Reageren
HarmHolland Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Oh nee ik weet al hoe het kwam. Ik drukte op de home knop en toen kwam er een update in beeld. Daarna deed alles het gewoon weer. Ty Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.