Deluxo Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Hallo, Ik heb vandaag eens CLEO willen downloaden en gewoon gebruiken. Ik had Sannybuilder gedownloadt en dan met SB de CLEO Library geinstalleerd. Ik had San Andreas opgestart, de credits geskipt en dan naar het menu. Alleen het beeld blijft zwart en omdat ik s0beit heb staat er nog iets linksonder. Ik heb een legale, gedowngrade v2.00. Mvg, Deluxo Reageren
Basssss Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Dat iets linksonderin komt door Cleo, in het hoofdmenu staat daar normaal de versie van Cleo die je hebt. Gebruik je de gecrackte exe? Reageren
Deluxo Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 (bewerkt) Nee, ik heb niks van CLEO en gebruik geen gecrackte .exe van SA. Probleem opgelost! Bedankt Bas! Bewerkt: 30 oktober 2009 door Deluxo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.