FGras Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Ontwikkelaar SCE Studios Santa MonicaUitgever Sony Computer EntertainmentGenre Actie/Adventure, Hack and slashPlatforms PS3Aantal spelers 1Release maart 2010Demo enkel nog exclusief verkrijgbaarIk heb naar de topic gezocht, via de zoek functie en bij die pinned dingen. maar ik kon m niet vinden wat ik raar vond...Het word toch een PS3 topper!Nu een trailer:http://www.youtube.com/watch?v=Hiieqlgbn2cLimeted edition (links box art)De bovenstaande LE is van de USA maar de onderstaande dingen komen zowiezo in de EU Limeted Edition:Ik hoop genoeg informatie en als er al een topic hier van is (die ik echt niet heb gevonden)voeg er maar bij toe Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Ik vind dit een zeker gekke spel, vooral die tietjes in deel II. Alleen ook jammer is dat het spel niet steeds meer geport word. Ze kunnen het uitbreiden voor de Xbox of PC. Reageren
FGras Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 (bewerkt) Ik vind dit een zeker gekke spel, vooral die tietjes in deel II. Alleen ook jammer is dat het spel niet steeds meer geport word. Ze kunnen het uitbreiden voor de Xbox of PC. kan niet, aangezien het SCE is en sony heeft die al lang op gekocht. - oftewel het is van sony, en de game is ook alleen mogelijk op de PS3 vanwege zoveel bewegende dingen tegelijk en de groote. Ik heb ook gehoord dat er DLC voor komt in de vorm van Fight Arena's (EN IK HEB DE DEMO!) Bewerkt: 31 oktober 2009 door FGras Reageren
Reinier93 Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Heb van het weekend de demo ontvangen en vind het best wel leuk! Heb genoten van deel 1 en 2 dus deze moet ook zeker goed zijn. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Raad eens wie de demo heeft??? Super vette game! Erg bruut. Hij ropt zonder moeite iemands kop eraf en maakt30 man af. dit wordt mijn voorjaars game 2010, denk ik (Of maffia 2 )! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Ik heb de eerste delen allemaal uitgespeeld, en ik kan haast niet wachten tot deze game! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.