Jump to content

Probleem bij installatie en bij opstart

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleem met GTA SA, stond vroeger op m'n laptop geïnstalleerd met vista home, had toen geen enkel probleem.

Laptop is eindje geleden gecrasht en heb toen vista business geïnstalleerd en als ik nu bepaalde games wil installeren begint ie eerst da de DemoShield Player nie meer werkt.

Als ik dan de dvd verken, kan ik hem wel zo installeren maar als ik de game opstart, krijg ik iedere keer bericht da 't nie meer werkt.

Kent er iemand een oplossing daarvoor?

Geplaatst:

Het kan komen doordat je van Vista Home naar Vista Bussines ging overstappen. 'Bussines is volgens mij een speciaal kantore systeem, die veel programma's beter kan weergeven, en daar heeft gamen niks mee te maken.

Kan ook door de systeemeisen komen. Stuur die voor de zekerheid even door. ^_^

Geplaatst:

Sowieso moet het spel als administrator uitgevoerd worden. Op alle Vista systemen.

Rechtermuisknop op de snelkoppeling van San Andreas, of op gta_sa.exe in de San Andreas installatiemap > Eigenschappen > Tabblad Compatibiliteit > hier moet Als Administrator uitvoeren aangevinkt staan > Druk Ok.

Als het vakje nog niet was aangevinkt, zou het nu wel behoren te werken ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...