GTAnielsATG Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 hoi ik heb GTA en SAMP opnieuw geïnstalleerd maar als ik nu een gamemode (.pwn) bestand wil openen dan gebeurd er niks ik heb nu het programma wijzigen gedaan maar als ik pwano.exe kies om hem daarmee te openen gebeurd er niks hoe kan ik dit oplossen? Reageren
Remi-X Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Als je Vista hebt, moet je Pawno uitvoeren als Administrator, anders werkt het niet naar behoren. Rechtermuisknop op pawno.exe > Eigenschappen > Tabblad Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren aanvinken > Druk op Ok. Reageren
GTAnielsATG Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Als je Vista hebt, moet je Pawno uitvoeren als Administrator, anders werkt het niet naar behoren. Rechtermuisknop op pawno.exe > Eigenschappen > Tabblad Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren aanvinken > Druk op Ok. ik gebruik windows XP (sorry voor late reactie) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.