Jump to content

savedpositions.txt verschijnt niet


sean5874

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een probleempje, ik wil graag de coordinaten van verschillende plaatsen weten, bijvoorbeeld van verschillende teleportplaatsen, maar als ik in-game probeer coordinaten te saven met /save, worden deze niet opgeslagen, het bestand savedpostitions.txt wordt niet aangemaakt door mijn PC. Ik probeerde het al zelf aan te maken, maar geen succes. Hoe krijg ik dit goed?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je Vista hebt moet je eens kijken naar de knop "Compaliteitsbestanden" of zo. Dat zijn verborgen bestanden en die worden dan zichtbaar als je daarop klikt. Bij mij zit Savedpositions.txt ook bij de compaliteitsbestanden.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens Alleen-Lezen uit te vinken bij de Eigenschappen van je GTA: San Andreas-map. Wellicht kan het spel niet bestanden aanmaken omdat het de machtigingen daar niet voor heeft.

Klik rechts op de GTA: San Andreas-map of klik met je rechtermuisknop op een lege plek als je al in de map bent > kies
'Eigenschappen'
> tabblad
'Algemeen'
> haal het vinkje bij
'Alleen-Lezen'
weg.

Het vinkje zal hoogstwaarschijnlijk weer terugkomen, maar maak je daar geen zorgen om: dat hoort zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...