Fuffie Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Ik heb laatst WinOSX op mijn windows xp geinstaleerd alleen ik vond hem niet mooi en ik wou hem eraf hebben ik heb alles verwijderd omdat er geen uinstall op zat Nu zijn sommige dingen verwijderd behalve als je Windows afsluit zie je nog MacOSX en als je bijvoorbeeld op een map klikt zie je staan ''Klik op het programma waarmee u dit bestand wilt openen:'' en dan gewoon bij een map. Ik zit er echt mee want zo kan ik niet computeren bedankt. Reageren
QinX Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Ik heb laatst WinOSX op mijn windows xp geinstaleerd alleen ik vond hem niet mooi en ik wou hem eraf hebben ik heb alles verwijderd omdat er geen uinstall op zat Nu zijn sommige dingen verwijderd behalve als je Windows afsluit zie je nog MacOSX en als je bijvoorbeeld op een map klikt zie je staan ''Klik op het programma waarmee u dit bestand wilt openen:'' en dan gewoon bij een map. Ik zit er echt mee want zo kan ik niet computeren bedankt. Hoort in het software forum niet hier. sowieso gewoon WinXP CD erin, formateren en installeren, klaar Reageren
Fuffie Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Ik heb laatst WinOSX op mijn windows xp geinstaleerd alleen ik vond hem niet mooi en ik wou hem eraf hebben ik heb alles verwijderd omdat er geen uinstall op zat Nu zijn sommige dingen verwijderd behalve als je Windows afsluit zie je nog MacOSX en als je bijvoorbeeld op een map klikt zie je staan ''Klik op het programma waarmee u dit bestand wilt openen:'' en dan gewoon bij een map. Ik zit er echt mee want zo kan ik niet computeren bedankt. Hoort in het software forum niet hier. sowieso gewoon WinXP CD erin, formateren en installeren, klaar Niet alweer dat is 1 dag geleden gebeurd nu verneuk ik hem al :$ Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Is je enige keus als je je PC schoon wilt houden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.