Johannetje2 Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Hoe moet ik nieuwe kleren ingame zetten? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Hoe moet ik nieuwe kleren ingame zetten? dit moet op de modding fora Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 (bewerkt) Lees dit topic eens goed door. Edit: Master Tutorial List doet het opeens niet? Bewerkt: 31 oktober 2009 door Ottoman 47 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Lees dit topic eens goed door. als ik daar op klik kom ik op de forum index Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Lees dit topic eens goed door. als ik daar op klik kom ik op de forum index ik ook ja Reageren
Beagle Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 (bewerkt) Nee, jou link is corrupt . Hier is de MTL, en hier is de tutorial over hoe je kleding moet riggen. Bewerkt: 31 oktober 2009 door Beagle Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Nee, jou link is corrupt . Hier is de MTL, en hier is de tutorial over hoe je kleding moet riggen. Ik Heb Het Over IV!!! Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Nee, jou link is corrupt . Hier is de MTL, en hier is de tutorial over hoe je kleding moet riggen. Ik Heb Het Over IV!!! Zet dat dan gelijk in de beginpost! Nu denkt iedereen dat je het over GTA SA hebt terwijl je het over IV hebt. Ik kan niet zo een, twee, drie een tutorial over het vervangen van kleding vinden voor GTA IV. Reageren
.Senne Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Zorg ervoor dat je SparkIV hebt vanuit de download database: http://www.gtaforum.nl/index.php?app=downloads&showfile=1047 Open dan Rockstar Games/Grand Theft Auto IV/pc/models/cdimages/playerped.rtf Daarin vind je alle kleding uit de game, en deze kan je modden door de textures te veranderen. De textures van elk kledingstuk zitten in een .wtd, die je kan openen door op 'view' te drukken. Dan krijg je alle textures, die je kan exporten, aanpassen en weer importen. Dit is voor texture mods, kleding 3D veranderen is nog niet mogelijk zover ik weet. Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Zorg ervoor dat je SparkIV hebt vanuit de download database: http://www.gtaforum.nl/index.php?app=downloads&showfile=1047 Open dan Rockstar Games/Grand Theft Auto IV/pc/models/cdimages/playerped.rtf Daarin vind je alle kleding uit de game, en deze kan je modden door de textures te veranderen. De textures van elk kledingstuk zitten in een .wtd, die je kan openen door op 'view' te drukken. Dan krijg je alle textures, die je kan exporten, aanpassen en weer importen. Dit is voor texture mods, kleding 3D veranderen is nog niet mogelijk zover ik weet. Ik heb een rar met een motorpak, maar er zitten alleen maar plaatjes in met de broek schoenen enz. Wat nu? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Zorg ervoor dat je SparkIV hebt vanuit de download database: http://www.gtaforum.nl/index.php?app=downloads&showfile=1047 Open dan Rockstar Games/Grand Theft Auto IV/pc/models/cdimages/playerped.rtf Daarin vind je alle kleding uit de game, en deze kan je modden door de textures te veranderen. De textures van elk kledingstuk zitten in een .wtd, die je kan openen door op 'view' te drukken. Dan krijg je alle textures, die je kan exporten, aanpassen en weer importen. Dit is voor texture mods, kleding 3D veranderen is nog niet mogelijk zover ik weet. Ik heb een rar met een motorpak, maar er zitten alleen maar plaatjes in met de broek schoenen enz. Wat nu? Lees de post van Senne. nog een keer, je kunt gewoon de plaatjes van de broek, schoenen, enz. importeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.