g.t.a._gamer Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Geplaatst: 12 juni 2005 Ik probeer al een tijdje leuke auto's of bijv. scooters in gta vc te importeren, maar helaas is dat tot nu toe nog niet gelukt. Ik gebruik natuurlijk de img tool zo gezegt is. En ik doe alles precies volgens de handleiding, ook gebruik ik gewoon de nieuwste img tool 1.3. Nou hier komt het: ik zoek bijv. canopy.txd in de gta3 map. die vind ie natuurlijk gewoon, maar als ik hem dan wil delete krijg ik deze melding: are you sure for delete - klik ik yes, dan krijg ik nog een schermpje waarop staat "dir file error it might be in use.. exiting..." ik weet wel dat dit betekend dat ik vice city gebruik en dat het aanstaat maar hoe kan ik dan vice city uitschakelen? Ik vind het best jammer dat ik geen auto motor of gebouwen mods kan downloaden namelijk Reageren
Trax Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Geplaatst: 12 juni 2005 Zoekfunctie gebruikt? In het Modding Forum gekeken? Vast niet. Ff doen dus Reageren
-Niels- Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Geplaatst: 12 juni 2005 Je moet bij de map van gta vc alles selecteren--->rechtermuisknop--->Alleen lezen, uitschakelen en dan kan het. Sla wel altijd je gedelete auto's op in een map, verder kijk maar ff in het modding forum, zoals se7en zei. Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Ik probeer al een tijdje leuke auto's of bijv. scooters in gta vc te importeren, maar helaas is dat tot nu toe nog niet gelukt. Ik gebruik natuurlijk de img tool zo gezegt is. En ik doe alles precies volgens de handleiding, ook gebruik ik gewoon de nieuwste img tool 1.3. Nou hier komt het: ik zoek bijv. canopy.txd in de gta3 map. die vind ie natuurlijk gewoon, maar als ik hem dan wil delete krijg ik deze melding: are you sure for delete - klik ik yes, dan krijg ik nog een schermpje waarop staat "dir file error it might be in use.. exiting..." ik weet wel dat dit betekend dat ik vice city gebruik en dat het aanstaat maar hoe kan ik dan vice city uitschakelen? Ik vind het best jammer dat ik geen auto motor of gebouwen mods kan downloaden namelijk daarbij kun je een programma gebruiken. dat kun je vinden onder de rubriek downloads op de gtagames.nl pagina. oj het programma heet GTA mod installer je kunt het vinden onder de rubriek VC editors en tools Reageren
T@rget Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 als je een mod download zit er een readme bestand bij Engelse reademe? ga naar http://babelfish.altavista.com/ en vertaal em groette aan je voette Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.