Jump to content

Kiki is dood


jvj

Recommended Posts

ik date net met kiki, ik dacht drinken is altijd fun. dus na het drinken waren Niko en Kiki dronken en stonden ze te praten kiki viel veel op de grond en ik val dan ook met opzet op haar lichaam. maar ze was gevallen en zat klem tussen een paal en mijn auto en ik viel op haar en ze werd geplet. dan verscheen er 'kiki was killed'. sindsdien neemt ze niet op als ik haar bel, staat ze niet op lovemeet.net maar in mijn stats staat nog steeds Kiki fondness 100%. kan ik kiki tot leven wekken ofzo of blijft ze eeuwig dood?

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm...weird.

Is het niet zoals met je vrienden?

Dat ze je een aantal uren later opbellen of je ze van het ziekenhuis op kunt pikken?

Probeer eens een paar keer te saven en kijken of je dan gebeld wordt.

ja ze heeft me net gebeld bedankt :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha ik moest serieus lachen toen ik je post las. Hoe krijg je het voor elkaar om je vriendin tussen een paal en een auto vast te klemmen haha geniaal.

:schater: eigelijk wel geestig ja... maar ik ben kiki eigenlijk beu, ze zit altijd te zagen dat ik naar goedkope hoertjes ga enzo, zeker als ik dronken ben. soms heb ik echt wel zin om de muur achter kiki rood te verven. spijtig dat ze niet voor eeuwig dood kan gaan. toen ik haar dode kwam er op "you killed kiki" en als ik met brucie ofzo weg ga komt erop " your friend has been injured". iets heel anders dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha ik moest serieus lachen toen ik je post las. Hoe krijg je het voor elkaar om je vriendin tussen een paal en een auto vast te klemmen haha geniaal.

:schater: eigelijk wel geestig ja... maar ik ben kiki eigenlijk beu, ze zit altijd te zagen dat ik naar goedkope hoertjes ga enzo, zeker als ik dronken ben. soms heb ik echt wel zin om de muur achter kiki rood te verven. spijtig dat ze niet voor eeuwig dood kan gaan. toen ik haar dode kwam er op "you killed kiki" en als ik met brucie ofzo weg ga komt erop " your friend has been injured". iets heel anders dus.

Je kan haar altijd nog dumpen hea? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha ik moest serieus lachen toen ik je post las. Hoe krijg je het voor elkaar om je vriendin tussen een paal en een auto vast te klemmen haha geniaal.

:schater: eigelijk wel geestig ja... maar ik ben kiki eigenlijk beu, ze zit altijd te zagen dat ik naar goedkope hoertjes ga enzo, zeker als ik dronken ben. soms heb ik echt wel zin om de muur achter kiki rood te verven. spijtig dat ze niet voor eeuwig dood kan gaan. toen ik haar dode kwam er op "you killed kiki" en als ik met brucie ofzo weg ga komt erop " your friend has been injured". iets heel anders dus.

Je kan haar altijd nog dumpen hea? :)

maar dan kan je haar nog op lovemeet terugvinden... dit is een niet -realistisch kantje van GTA IV. ook dat niko nooit dood kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan haar altijd nog dumpen hea? :)

maar dan kan je haar nog op lovemeet terugvinden... dit is een niet -realistisch kantje van GTA IV. ook dat niko nooit dood kan.

Nee maar zou je dat willen dan? :?

Edit: Er is iets mis gegaan met de quote. :)

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...