Robbert9 Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2009 Hoi, Weten jullie misschien hoe je een GTA IV missie opneemt en kan zien biijvoorbeeld op gtamissions.com? Want ik ben aan het zoeken voor een mogelijkheid mijn missies op die manier op te nemen. BvD, Robbert9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2009 Bassiej heeft een tijdje geleden een heel handig topic gemaakt over het filmen in GTA. Klik hier voor het topic. Verder kan je het ook met de Video Editor, maar dat is niet zo handig voor missiefilmpjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2009 (bewerkt) Op de Xbox/ PS3: Koop een Dazzle(zo heet dat geloof ik) Op de PC: Met Xfire en Fraps kan je onderandere filmpjes opnemen. EDIT: Argh, Hanneswasco was me voor. Bewerkt: 31 oktober 2009 door Djmaddox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.