Jump to content

Windows XP Prof 2009


coolnniek9

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik heb pas geleden op me andere hardeschijf die aangesloten is op deze computer ( Geen externe schijf maar via het moederbord ) windows xp professional 2009 geïnstaleerd.

De installatie verliep allemaal mooi totdat ik op het internet wou, het lukte niet.

Ik keek in het configuratie scherm bij Netwerkverbindingen en daarin heb ik alleen die 1394 netwerkkaart.

Terwijl ik op m'n andere hardschijf die aangesloten is via het moederbord windows xp home edition op geïnstaleerd is.

En op bij die Netwerkvebindingen heb ik de 1394 netwerkt kaart en een LAN-Verbinding.

Nou is mijn vraag, hoe installeer ik op me professional edition de zelfde LAN-Verbinding?

Link to comment
Delen op andere websites

windows xp 2009? waar slaat dat uberhuapt op?

Daar gaan we weer,

Je hebt SP3 En een nieuwe versie, 2009.

Mensen op andere pc forums ( experts ) vragen: SP3 or 2009 ?

Dus dacht om het hier bij te vermelden komen er beginners als jou met zo'n opmerking, geef gwn een on-topic antwoord :S

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

windows xp 2009? waar slaat dat uberhuapt op?

Daar gaan we weer,

Je hebt SP3 En een nieuwe versie, 2009.

Mensen op andere pc forums ( experts ) vragen: SP3 or 2009 ?

Dus dacht om het hier bij te vermelden komen er beginners als jou met zo'n opmerking, geef gwn een on-topic antwoord :S

Hij weet meer dan jou en hij is zeker geen "beginner", jij bent een "beginner'' met je stomme vragen. Ga dan naar een forum waar geen 'beginners' zitten als jij denkt dat die het allemaal vele malen beter weten. Je bent 12 jaar oud, je weet waarschijnlijk niet eens hoe je een kabel in een usb ingang stopt. Ik hoop dat je helemaal stopt met SA, want dan ben je ook helemaal niet meer actief. Windows xp 2009 is geloof ik niet eens door Microsoft zelf gemaakt.(correct me if im wrong)

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

windows xp 2009? waar slaat dat uberhuapt op?

Daar gaan we weer,

Je hebt SP3 En een nieuwe versie, 2009.

Mensen op andere pc forums ( experts ) vragen: SP3 or 2009 ?

Dus dacht om het hier bij te vermelden komen er beginners als jou met zo'n opmerking, geef gwn een on-topic antwoord :S

Hij weet meer dan jou en hij is zeker geen "beginner", jij bent een "beginner'' met je stomme vragen. Ga dan naar een forum waar geen 'beginners' zitten als jij denkt dat die het allemaal vele malen beter weten. Je bent 12 jaar oud, je weet waarschijnlijk niet eens hoe je een kabel in een usb ingang stopt.

Dan weet ie ECHT wel dat er een SP3 is V1 en V2 en dat er een nieuwe versie uit is deze maand, 2009.

En zowieso, kwijl niet zo :S

Link to comment
Delen op andere websites

Via Google zie ik enkel torrents, cracks en andere rotzooi - alles behalve een link bij Microsoft.com. Het lijkt me dus een illegale versie die ze ook nog eens aan onwetende gebruikers via Marktplaats proberen te verkopen. En met illegale versies gaan we je niet helpen...

Daarnaast het verzoek om wel gewoon rustig te blijven en niet meteen elkaar te gaan aanvallen. Daar wordt de sfeer absoluut niet beter op.

Topic locked.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...