GewoonMarco Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 (bewerkt) Hallo, De laatste dagen spendeer ik mijn GTA IV-ingame tijd in een bus. Ik vind het fantastisch om met een bus rond te rijden. Echter 1 probleem.. de deuren kunnen niet open zonder dat de speler ook daadwerkelijk uitstapt.. Nu mijn vraag, zou zoiets simpel te realiseren zijn? Een mod/aanpassing die bv. bij het indrukken van de (ik zeg maar wat) K-toets de deuren opent/sluit? Als je voor een gesloten bus gaat staan, en op F drukt, maar gelijk weer terugstapt, staan de deuren voor de helft open. Aan de hand hiervan kun je - denk ik - afleiden dat de deuren geen animated objects zijn, maar echt objecten zijn die in beweging worden gezet zodra je in/uit de bus wilt. Graag hoor ik of dit uberhaut te realiseren is, welke kennis er voor nodig is, en hoe lang het ongeveer zou duren om zoiets te ontwikkelen.. Alvast bedankt! - Edit: Verkeerde categorie, kan iemand 'm even verplaatsen? Dank. - Bewerkt: 31 oktober 2009 door GewoonMarco Reageren
Beagle Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Ik denk dat dit wel kan, maar dit hangt helemaal af of er een functie voor is in Lua/C++/VB.NET. Je kan in ieder geval hier kijken voor de lijst van alle Lua functies, misschien dat het erbij staat. Anders denk ik wel dat het met c++ kan . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.