Jump to content

GTA IV revoken mislukt?


loop

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb mijn GTA IV gedeinstalleerd en kreeg onderwijl dat ik de game deinstalleerde de vraag of ik mijn serial key wou revoken (dus terug geven om later weer goed te gebruiken) dat wou ik wel: nou heb ik alleen mijn serial ingevoerd bij Online Revocation en niet bij Grand Theft Auto IV - Manual revocation.

Heb ik het dan juist goed gedaan of had ik het anders moeten doen, zo ja hoe dan en wat kan ik er dan nog aan doen.

Zit er een limiet op de serial key registratie?

Alvast hartelijk dank.

Paul.

Link to comment
Delen op andere websites

sorry, daar kan ik geen antwoord op geven.

als jij wou reinstallen was revoken niet eens nodig geweest.

Ik neem aan dat als je revoket de tool aangeeft of het wel of niet is gelukt

Hij zij dat het gelukt was maar ik vraag me dan af of ik niet ook iets had moeten doen met Grand Theft Auto IV - Manual revocation, want waarom zouden ze je twee keuzes geven.

Grand Theft Auto IV - Manual revocation en Online Revocation wat ik dus gedaan heb.

Op het activeren van de serail key staat een limiet van 5 keer.

Als iemand weet of ik het goed of fout heb gedaan laat het dan alsjeblieft even weten (ook wat ik dan had moeten doen).

En ik her installeer de game niet op deze pc ik ga hem op een andere zetten (want idd bij her installatie hoef je niet te revoken.

Bewerkt: door loop
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is het dus gewoon gelukt.

Je kunt de serial ongelimiteerd gebruiken, dat staat achterop, alleen bij de Steam versie is het anders, dat is idd 5 keer.

Ok maar wat is dan die Steam versie en waarom moet ik hem dan wel revoken?

Jij weet dus zeker dat ik niet ook dat Grand Theft Auto IV - Manual revocation had moeten doen? dat zou dus betekenen dat ik weer 5 activaties heb.

Hier hebben ze het namelijk alleen over manual revoken: https://support.securom.com/rockstarunlock/index.php?c=revoke

ik wil dus graag weten of ik nog meer had moeten doen of dat dat Online Revocation wat ik gedaan heb voldoende was.

>>> Door Hanneswasco: Bump verwijderd.<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is het dus gewoon gelukt.

Je kunt de serial ongelimiteerd gebruiken, dat staat achterop, alleen bij de Steam versie is het anders, dat is idd 5 keer.

Ok maar wat is dan die Steam versie en waarom moet ik hem dan wel revoken?

Jij weet dus zeker dat ik niet ook dat Grand Theft Auto IV - Manual revocation had moeten doen? dat zou dus betekenen dat ik weer 5 activaties heb.

Hier hebben ze het namelijk alleen over manual revoken: https://support.securom.com/rockstarunlock/index.php?c=revoke

ik wil dus graag weten of ik nog meer had moeten doen of dat dat Online Revocation wat ik gedaan heb voldoende was.

dat is gewoon goed wat je hebt gedaan.

Verder is het niet nodig om zo snel achter elkaar te double posten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...