Jump to content

alienware area-51 7500


llllllllll

Recommended Posts

ik wou vragen welke pc de beste is, want in het "Survivalgids liberty city" boekje staat op de laatste pagina

"Play Best On": area-51 7500 ik weet niet of het egt zo is (dat gta4 het beste met de area 51 7500 werkt)

dat wou ik vragen :) of gta4 het beste werkt met de alienware area51 7500 :D

Link to comment
Delen op andere websites

Alienware is overpriced, je kan hetzelfde systeem voor minstens 3/4 of misschien zelfs de helft samenstellen. Je hebt heus geen Alienware systeem nodig om GTA IV soepel te draaien.

okey thanx weet ik ook dat ik daar niet meer voor hoef te sparen:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Als ik een merk van pc's moet noemen dat overpriced is komt alienware op 1 en acer op 2

Haha, maar dat valt toch nog best wel mee. Ik heb de Acer Predator Sharpshooter G7710, maar als je die zelf gaat bouwen, kom je niet of nauwelijks goedkoper uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik een merk van pc's moet noemen dat overpriced is komt alienware op 1 en acer op 2

Haha, maar dat valt toch nog best wel mee. Ik heb de Acer Predator Sharpshooter G7710, maar als je die zelf gaat bouwen, kom je niet of nauwelijks goedkoper uit.

hoeveel kost dat ding? 2000 euro volgens mij, iig ver in de duizend, voor dat geld krijg je veel meer, dus dat is onzin, een i7 systeem kan je nu al weer krijgen voor 1000 euro en dat ding is ver boven die prijs.

Verder was de bump van jou zwaar onnodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik een merk van pc's moet noemen dat overpriced is komt alienware op 1 en acer op 2

Haha, maar dat valt toch nog best wel mee. Ik heb de Acer Predator Sharpshooter G7710, maar als je die zelf gaat bouwen, kom je niet of nauwelijks goedkoper uit.

1520 euro kost 'ie, als ik exact hetzelfde systeem zo goedkoop mogelijk probeer samen te stellen kom ik hier op uit:

En dat is met onderdelen die van goede kwaliteit zijn en die langer dan 10 minuten mee gaan zonder oververhit te raken.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...