Jump to content

Gewoon een vraagje..


HarmHolland

Recommended Posts

Hey ik heb 2 vragen :puh:

1: In GTA Sanandreas op de PS2 kan ik een willie trekken of hoe je dat schrijft. (op je achterwiel rijden.) Maar ik heb nu GTA IV op de PC en ik weet niet hoe dat moet, of kan dat gewoon niet?

2: In GTA Sanadreas kon ik ook met een prosituee in de auto, en dan op een plek gaan staan en dan 'de liefde bedrijven' :Y . Kan dat ook in GTA IV? En hoe dan?

Thanks 4 help :)

Groeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, je kan ook een wheelie trekken in GTA IV. Dit doe je met dezelfde toetsen die je nodig hebt om een helikopter naar voor en achter te doen.

Je kan ook een bezoekje brengen aan de prostituees, alle info daarover vind je op WikiGTA.

Topic verplaatst naar GTA IV: General.

Link to comment
Delen op andere websites

prostituees vind je het meest in de achterbuurten :bier:

nee joh,dat zijn van die goedkope sletjes :7

oja,alleen in in de achterbuurten vind je die hoeren :7

als ik btw die ingame tijden moet geloven heeft niko echt een beetje erectie probleempje :bonk:

eerst is ze 25 minuten aan het rukken,dan is ze nog eens 40 minuten aant pijpen ,en dan n**kt ze hem voor 20 minuten :7

Link to comment
Delen op andere websites

prostituees vind je het meest in de achterbuurten :bier:

nee joh,dat zijn van die goedkope sletjes :7

oja,alleen in in de achterbuurten vind je die hoeren :7

als ik btw die ingame tijden moet geloven heeft niko echt een beetje erectie probleempje :bonk:

eerst is ze 25 minuten aan het rukken,dan is ze nog eens 40 minuten aant pijpen ,en dan n**kt ze hem voor 20 minuten :7

Of ga gewoon naar de stripclub :D:*D

daar gaan ze voor je dansen en dat is ook niet slecht in hun bikini

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb ik nog steeds een vraag :puh:

Want bij een helikopter, hoe ga je daar omhoog dan? Met de muis toch? Dat lukt me bij een motor niet.

En hoe krijg je een prostituee in je auto ofzo dan? of moet je het gewoon vragen?

ty :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb ik nog steeds een vraag :puh:

Want bij een helikopter, hoe ga je daar omhoog dan? Met de muis toch? Dat lukt me bij een motor niet.

En hoe krijg je een prostituee in je auto ofzo dan? of moet je het gewoon vragen?

ty :)

Vlakbij haar stoppen met je auto (niet tegen haar aan rijden, word ze bang van) en effe toeteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb ik nog steeds een vraag :puh:

Want bij een helikopter, hoe ga je daar omhoog dan? Met de muis toch? Dat lukt me bij een motor niet.

En hoe krijg je een prostituee in je auto ofzo dan? of moet je het gewoon vragen?

ty :)

als ik mij niet vergis zijn de besturingen die er altijd waren hetzelfde als bij SA op de pc?

Probeer de pijltjes eens...

bij een motor naar achteren(pijltje naar beneden weet je wel ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

als ik mij niet vergis zijn de besturingen die er altijd waren hetzelfde als bij SA op de pc?

Probeer de pijltjes eens...

bij een motor naar achteren(pijltje naar beneden weet je wel ;) )

Nee ik weet het al :puh: Je moest de linker CTRL inhouden

Ty :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...