HarmHolland Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Hey ik heb 2 vragen 1: In GTA Sanandreas op de PS2 kan ik een willie trekken of hoe je dat schrijft. (op je achterwiel rijden.) Maar ik heb nu GTA IV op de PC en ik weet niet hoe dat moet, of kan dat gewoon niet? 2: In GTA Sanadreas kon ik ook met een prosituee in de auto, en dan op een plek gaan staan en dan 'de liefde bedrijven' . Kan dat ook in GTA IV? En hoe dan? Thanks 4 help Groeten. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Ja, je kan ook een wheelie trekken in GTA IV. Dit doe je met dezelfde toetsen die je nodig hebt om een helikopter naar voor en achter te doen. Je kan ook een bezoekje brengen aan de prostituees, alle info daarover vind je op WikiGTA. Topic verplaatst naar GTA IV: General. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 prostituees vind je het meest in de achterbuurten Reageren
jobator Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 prostituees vind je het meest in de achterbuurten nee joh,dat zijn van die goedkope sletjes oja,alleen in in de achterbuurten vind je die hoeren als ik btw die ingame tijden moet geloven heeft niko echt een beetje erectie probleempje eerst is ze 25 minuten aan het rukken,dan is ze nog eens 40 minuten aant pijpen ,en dan n**kt ze hem voor 20 minuten Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 prostituees vind je het meest in de achterbuurten nee joh,dat zijn van die goedkope sletjes oja,alleen in in de achterbuurten vind je die hoeren als ik btw die ingame tijden moet geloven heeft niko echt een beetje erectie probleempje eerst is ze 25 minuten aan het rukken,dan is ze nog eens 40 minuten aant pijpen ,en dan n**kt ze hem voor 20 minuten Of ga gewoon naar de stripclub :*D daar gaan ze voor je dansen en dat is ook niet slecht in hun bikini Reageren
HarmHolland Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Dan heb ik nog steeds een vraag Want bij een helikopter, hoe ga je daar omhoog dan? Met de muis toch? Dat lukt me bij een motor niet. En hoe krijg je een prostituee in je auto ofzo dan? of moet je het gewoon vragen? ty Reageren
Cash Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Dan heb ik nog steeds een vraag Want bij een helikopter, hoe ga je daar omhoog dan? Met de muis toch? Dat lukt me bij een motor niet. En hoe krijg je een prostituee in je auto ofzo dan? of moet je het gewoon vragen? ty Vlakbij haar stoppen met je auto (niet tegen haar aan rijden, word ze bang van) en effe toeteren. Reageren
jobator Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Dan heb ik nog steeds een vraag Want bij een helikopter, hoe ga je daar omhoog dan? Met de muis toch? Dat lukt me bij een motor niet. En hoe krijg je een prostituee in je auto ofzo dan? of moet je het gewoon vragen? ty als ik mij niet vergis zijn de besturingen die er altijd waren hetzelfde als bij SA op de pc? Probeer de pijltjes eens... bij een motor naar achteren(pijltje naar beneden weet je wel ) Reageren
HarmHolland Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 als ik mij niet vergis zijn de besturingen die er altijd waren hetzelfde als bij SA op de pc? Probeer de pijltjes eens... bij een motor naar achteren(pijltje naar beneden weet je wel ) Nee ik weet het al Je moest de linker CTRL inhouden Ty Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.