EXIT Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 (bewerkt) Hey, lang gelede dan ik iets gemaakt had voor SA. of een andere van de gta serie. Laatste update: DOWNLOAD nu in de Database Je mag zelf alles veranderen om het beter te maken, je mag het ook oploaden. zie voorwaarden in de readme.txt Bewerkt: 4 november 2009 door EXIT Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Ziet er goed uit, misschien iets voor de fun maar toch ziet het er niet slecht uit. Het is misschien wel wat vierkant maar het is wel weer wat anders dan de normale voertuigen uit SA. Ik zie wel een paar kleine witte pixels boven de lichten en het rooster aan de voorkant van het busje. Hoort dat of is dat een kleine bug? Grtz RD Reageren
Dakendak Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Mooi XD . Je ziet wel dat het voor de fun is , maar dat is juist goed . Alleen , ik denk niet dat die witte pixels een bug is ... Maar voor de erst goed ! 7/10 Reageren
Beagle Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Ziet er goed uit, je hebt de GTA Materials gebruikt wat een mooi effect geeft, je hebt zelfs het interieur gemodelled wat erg mooi is. Ik vind van een mod altijd het mooist als het zo bij het originele spel kon zitten, wat hier het geval is. Misschien moet je nog even de wielkasten doortrekken naar binnen, want bij de 2de screen zie je dat de onderkant eigenlijk leeg is. Verder zou ik ook nog de edge van het rooster van voren welden met de edge daarboven en dan is ie awesome ! Reageren
Puma Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 (bewerkt) Het is bij lange na niet z'n eerste mod, Dakendak. Leuk voertuigje ! Als je 'm zou releasen, zou je er best downloads mee kunnen trekken. Vooral mensen die van originele SA voertuigen houden vinden dit cool. Het busje past qua stijl goed bij de originele SA auto's. Toch is er iets aan het busje wat niet helemaal klopt. De wielen zijn te donker en passen niet helemaal bij het busje, naar mijn idee. Het is duidelijk dat je een aantal onderdelen van de Rancher gebruikt hebt; dit is niet erg, het is juist de kunst om dat op de goede manier te combineren. Je zou nog een paar kleine dingen kunnen fixen, zoals die lijn die boven de frontgrille loopt (eerder al gezegd) en de leegte in de wielkassen (je kijkt erdoorheen). [biegel was me net even voor, postte tijdens mijn schrijven] Bewerkt: 1 november 2009 door Puma Reageren
EXIT Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 (bewerkt) zal de bug's er wel uithalen en er nog een deur in zetten. voor de rest heeft puma goed gezien dat er wat onderdelen van de rancher in zitten. (zoals de grill,wielen,kofferbak,textures,voorruit, interieur) allemaal op maat verwerkt. wat ik heb gedaan is eigelijk gewoon de voorruit verplaatst naar de hoogte van de grill. en dan alles er tussen opnieuw getekend. Edit. de witte puntjes in de gril is van de texture die er op zit. dus eve opnieuw mappen Edit: Nog even een (Voorbeeld) texture over de bus gegooit: ik weet dat ik geen toestemming heb om de logo's te gebruiken maar deze afbeelding wordt alleen hier getoont nog altijd geen deur Bewerkt: 1 november 2009 door EXIT Reageren
MaxVito Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 komt er ook een download link? Reageren
EXIT Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 komt er ook een download link? Moet eerst af zijn Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Hallo EXIT, Ik vind dat bussie er echt vet gaaf uitzien, maar, ligt dit aan mij, of lijkt hij op een Volkswagen bussie of een Suzuki Super Carry? Veel suc6 met hem afmaken!!! mzzl, GTA_153. Reageren
EXIT Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 nog wat dingetjes afgewerkt en een paar textures bijgezet (dit zijn paintjobs) Reageren
MaxVito Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 ja ik wil download link Reageren
Puma Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Kap met "DOWNLOADENDOWNLOADENDOWNLOADENDOWNLOADENDOWNLOADENDOWNLOADENDOWNLOADENDOWNLOADENDOWNLOADENDOWNLOADEN". Dit is kunst. Het enige waar jullie om geven is dat je het kunt downloaden. Meer bestaat er niet. Denk verder dan je neus lang is. Zo'n mod kost tijd. Reageren
Ghosty Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Ik vind hem er leuk uitzien. Heeft iemand een tut voor die textures? Want ik weet namelijk niet goed hoe je die er zo mooi op kunt krijgen. Verder zijn ze beiden heel nice. Vooral die ene met reclame voor gtagames erop. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Ik vind hem er leuk uitzien. Heeft iemand een tut voor die textures? Want ik weet namelijk niet goed hoe je die er zo mooi op kunt krijgen. Verder zijn ze beiden heel nice. Vooral die ene met reclame voor gtagames erop. Proberen, proberen, proberen. Je kan overal wel een tutorial voor maken, maar dan hebben we straks 100.000 auto's met een gtagames texture. Wees creatief Reageren
EXIT Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Update: Download beschikbaar in eerste post. alvast bedankt voor de reacties alle commentaar altijd welkom. foutje gevonden? meld het dan? er word nog druk aan gewerk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.