.Senne Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Erg leuk project om weer into modding te komen! Ziet er erg leuk uit, en ik vind het ook positief dat de SA stijl compleet bewaard is gebleven. Had zo een model van Rockstar Games zelf geweest kunnen zijn. Textures zijn ook perfect, die van GTAGames vind ik de mooiste. Reageren
MaxVito Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 uhm in de download staat alleen een foto Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 (bewerkt) Bestqand is beschadigd, upload hem eens op Megaupload Bewerkt: 3 november 2009 door _Night-Men_ Reageren
EXIT Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2009 (bewerkt) Opnieuw geupload, deze keer als .rar als iemand even wilt downloaden en testen Bewerkt: 3 november 2009 door EXIT Reageren
MaxVito Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 (bewerkt) nope doet het niet je anders plaats de link van megaupload in de topic Bewerkt: 4 november 2009 door MaxVito Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Opnieuw geupload, deze keer als .rar als iemand even wilt downloaden en testen Ik raad je aan hem te uploaden naar de Gtagames.nl download database! Zo zal je ook nooit meer hebben dat je link van megaupload of rapidshare dood is. En zo vindt Joris je ook weer liever omdat je zijn mods database aanvult . Reageren
EXIT Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Opnieuw geupload, deze keer als .rar als iemand even wilt downloaden en testen Ik raad je aan hem te uploaden naar de Gtagames.nl download database! Zo zal je ook nooit meer hebben dat je link van megaupload of rapidshare dood is. En zo vindt Joris je ook weer liever omdat je zijn mods database aanvult . Zoals gevraagt, gedaan: Dowload database Bedankt voor de goede tip. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Het lijkt net op een SWAT-busje. Reageren
handsom Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Nice, meschien kan je er ook een pickup van maken;) dat ziet er meschien ook wel vet uit Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Mmm... De gtagames bus dat heb je goed gedaan! KUTGW Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 (bewerkt) als ik de texture verander, en opsla met txdworkshop, en importeer met IMG tool 2.0 en archive rebuild, en ik spawn hem dan is ie gewoon zwart of andere kleur. hoe los ik did op? (ik heb zelf een texture gemaakt met PSP) EDIT: Ja, ik heb bij de tut's gekeken, maar die links werken niet bij mij, ze re-directen me naar de index. Bewerkt: 21 november 2009 door TEH_GTA_COLLECTOR Reageren
EXIT Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2009 als ik de texture verander, en opsla met txdworkshop, en importeer met IMG tool 2.0 en archive rebuild, en ik spawn hem dan is ie gewoon zwart of andere kleur. hoe los ik did op? (ik heb zelf een texture gemaakt met PSP) EDIT: Ja, ik heb bij de tut's gekeken, maar die links werken niet bij mij, ze re-directen me naar de index. Als je die van de rancher.txd aanpas kan de kleur wel eens over de texture gaan, dan moet je oftewel eentje van de racher1.txd (2 of 3) oftewel de carcols line van de rancher vervangen door rancher, 1,1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.