Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Erg leuk project om weer into modding te komen! :Y Ziet er erg leuk uit, en ik vind het ook positief dat de SA stijl compleet bewaard is gebleven. Had zo een model van Rockstar Games zelf geweest kunnen zijn. :puh:

Textures zijn ook perfect, die van GTAGames vind ik de mooiste. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Opnieuw geupload, deze keer als .rar

als iemand even wilt downloaden en testen

Bewerkt: door EXIT

nope doet het niet je anders plaats de link van megaupload in de topic :tu:

Bewerkt: door MaxVito
Geplaatst:

Ik raad je aan hem te uploaden naar de Gtagames.nl download database!

Zo zal je ook nooit meer hebben dat je link van megaupload of rapidshare dood is.

En zo vindt Joris je ook weer liever omdat je zijn mods database aanvult :bier:.

Geplaatst:

Ik raad je aan hem te uploaden naar de Gtagames.nl download database!

Zo zal je ook nooit meer hebben dat je link van megaupload of rapidshare dood is.

En zo vindt Joris je ook weer liever omdat je zijn mods database aanvult :bier:.

Zoals gevraagt, gedaan:

Dowload database

Bedankt voor de goede tip.

• 2 weken later...

als ik de texture verander, en opsla met txdworkshop, en importeer met IMG tool 2.0 en archive rebuild, en ik spawn hem dan is ie gewoon zwart of andere kleur. hoe los ik did op? (ik heb zelf een texture gemaakt met PSP)

EDIT:

Ja, ik heb bij de tut's gekeken, maar die links werken niet bij mij, ze re-directen me naar de index.

Bewerkt: door TEH_GTA_COLLECTOR
Geplaatst:

als ik de texture verander, en opsla met txdworkshop, en importeer met IMG tool 2.0 en archive rebuild, en ik spawn hem dan is ie gewoon zwart of andere kleur. hoe los ik did op? (ik heb zelf een texture gemaakt met PSP)

EDIT:

Ja, ik heb bij de tut's gekeken, maar die links werken niet bij mij, ze re-directen me naar de index.

Als je die van de rancher.txd aanpas kan de kleur wel eens over de texture gaan, dan moet je oftewel eentje van de racher1.txd (2 of 3)

oftewel de carcols line van de rancher vervangen door

rancher, 1,1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...