rienie Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Hallo ik wil een wapen in gta iv veranderen. Ik wil zelf een shotgun maken uit Lost and Damned. Die met zo'n magazijn. Maar ik heb nu zmodeler 2.2.1. Maar daar staat geen .wdr. En als ik hem wel update kan ik hem niet meer starten. Heeft iemand een idee wat ik nu kan doen? Reageren
.Senne Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Zmodeler2 updaten, en dan dit bestandje installeren: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=766a6af7-ec73-40ff-b072-9112bab119c2&displaylang=en Het onderste, met de naam vcredist_x86.exe. Downloaden en installeren, en je Zmodeler zal weer opstarten. Reageren
rienie Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 moet ik een geregiseerden versie hebben. Weet iemand een ander progamma? Reageren
Beagle Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Voor de eerste stap (importeren) heb je toch echt de geregistreerde Zmodeller nodig.. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 (bewerkt) moet ik een geregiseerden versie hebben. Weet iemand een ander progamma? Er zijn nog genoeg programma's, naar mijn mening is 3ds max het beste voor GTA modding. Hier is een link naar een trial versie van 3ds max: >Download< Ik gebruik zelf 3ds max 7 net als vele anderen hier op het forum, sommigen gebruiken 3ds max 8, deze is ook prima te gebruiken voor GTA modding. Verder kan ik je niet helpen, ik heb namelijk geen GTA IV en weet daarom ook niets af van de IV modding wereld. Grtz RD Excuses voor het verkeerde antwoord. :$ Bewerkt: 1 november 2009 door Revolution-Designer Reageren
.Senne Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 RD, met 3DS Max is hij in dit geval niets. Hij kan dan wel een nieuw model maken, maar hij kan 'm niet in-game zetten omdat Zmodeler (registered) het enige programma is met .wdr en .wft import/export filter. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 RD, met 3DS Max is hij in dit geval niets. Hij kan dan wel een nieuw model maken, maar hij kan 'm niet in-game zetten omdat Zmodeler (registered) het enige programma is met .wdr en .wft import/export filter. Aha, weer iets geleerd. Reageren
rienie Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 dus moet ik nu echt eentje gaan betalen? Reageren
.Senne Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 dus moet ik nu echt eentje gaan betalen? Als je wil kunnen importeren is dat een must.. Je kan natuurlijk via illegale manieren ééntje proberen te vinden, maar daar mogen we je niet bij helpen en ik wil je ook op voorhand al zeggen dat het beveiligingssysteem van Zmodeler beter is dan dat van Photoshop of 3DS Max enzo.. Het programma kost maar rond de 40 euro als ik me niet vergis, dus zo duur is het niet en er wordt nog erg veel aan gewerkt met updates. Reageren
rienie Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 ik heb geen geld ervoor. Moet nu eerst ef een nieuwe game pc kopen zodat ik gta iv goed kan spelen. Reageren
rienie Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 maar kan ik geen 3ds max gebruiken. Ik daarnet iets gevonden dat ik een paar dingen moet doen. En dan kan ik hem veranderen. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 maar kan ik geen 3ds max gebruiken. Ik daarnet iets gevonden dat ik een paar dingen moet doen. En dan kan ik hem veranderen. Met 3ds max kun je een wapen aanpassen, maar je kunt hem vervolgens niet importeren of exporteren. Reageren
rienie Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 daarvoor kan ik toch gewoon sparkiv gebruiken? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 daarvoor kan ik toch gewoon sparkiv gebruiken? Volgens mij is SparkIV alleen om bestanden te exporteren vanuit archief bestanden van GTA IV, vervolgens heb je Zmodeler nodig om de model bestanden te importeren en te bewerken. Maar het kan ook zijn dat je models vanuit Zmodeler naar 3ds max kan exporteren, dan bewerken in 3ds max en vervolgens weer in Zmodeler importeren. En dan kun je dus met Zmodeler het model weer naar GTA IV formaat exporteren. Reageren
rienie Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 daarnet het ik zo'n tut. Dan kan je zo'n progamma downloaden. En dan kan je wdr veranderen in iets anders. Dat ook weeer in iets anders veranderen. En dan kan je hem open met 3d max. Als ik 3d max heb zal ik dat eens proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.