Jump to content

GTA IV wapens veranderen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

ik wil een wapen in gta iv veranderen. Ik wil zelf een shotgun maken uit Lost and Damned. Die met zo'n magazijn. Maar ik heb nu zmodeler 2.2.1. Maar daar staat geen .wdr. En als ik hem wel update kan ik hem niet meer starten. Heeft iemand een idee wat ik nu kan doen?

Geplaatst: (bewerkt)

moet ik een geregiseerden versie hebben. Weet iemand een ander progamma?

Er zijn nog genoeg programma's, naar mijn mening is 3ds max het beste voor GTA modding. Hier is een link naar een trial versie van 3ds max: >Download<

Ik gebruik zelf 3ds max 7 net als vele anderen hier op het forum, sommigen gebruiken 3ds max 8, deze is ook prima te gebruiken voor GTA modding.

Verder kan ik je niet helpen, ik heb namelijk geen GTA IV en weet daarom ook niets af van de IV modding wereld.

Grtz RD :cya:

Excuses voor het verkeerde antwoord. :$

Bewerkt: door Revolution-Designer
Geplaatst:

RD, met 3DS Max is hij in dit geval niets. Hij kan dan wel een nieuw model maken, maar hij kan 'm niet in-game zetten omdat Zmodeler (registered) het enige programma is met .wdr en .wft import/export filter.

Geplaatst:

RD, met 3DS Max is hij in dit geval niets. Hij kan dan wel een nieuw model maken, maar hij kan 'm niet in-game zetten omdat Zmodeler (registered) het enige programma is met .wdr en .wft import/export filter.

Aha, weer iets geleerd. ^_^

Geplaatst:

dus moet ik nu echt eentje gaan betalen?

Als je wil kunnen importeren is dat een must.. Je kan natuurlijk via illegale manieren ééntje proberen te vinden, maar daar mogen we je niet bij helpen en ik wil je ook op voorhand al zeggen dat het beveiligingssysteem van Zmodeler beter is dan dat van Photoshop of 3DS Max enzo..

Het programma kost maar rond de 40 euro als ik me niet vergis, dus zo duur is het niet en er wordt nog erg veel aan gewerkt met updates. :)

Geplaatst:

maar kan ik geen 3ds max gebruiken. Ik daarnet iets gevonden dat ik een paar dingen moet doen. En dan kan ik hem veranderen.

Geplaatst:

maar kan ik geen 3ds max gebruiken. Ik daarnet iets gevonden dat ik een paar dingen moet doen. En dan kan ik hem veranderen.

Met 3ds max kun je een wapen aanpassen, maar je kunt hem vervolgens niet importeren of exporteren.

Geplaatst:

daarvoor kan ik toch gewoon sparkiv gebruiken?

Volgens mij is SparkIV alleen om bestanden te exporteren vanuit archief bestanden van GTA IV, vervolgens heb je Zmodeler nodig om de model bestanden te importeren en te bewerken. Maar het kan ook zijn dat je models vanuit Zmodeler naar 3ds max kan exporteren, dan bewerken in 3ds max en vervolgens weer in Zmodeler importeren. En dan kun je dus met Zmodeler het model weer naar GTA IV formaat exporteren.

Geplaatst:

daarnet het ik zo'n tut. Dan kan je zo'n progamma downloaden. En dan kan je wdr veranderen in iets anders. Dat ook weeer in iets anders veranderen. En dan kan je hem open met 3d max. Als ik 3d max heb zal ik dat eens proberen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...