Jump to content

GTA IV wapens veranderen

Recommended Posts

Geplaatst:

Met de gratis versie van Zmodeler kan je enkel z3d bestanden openen, de gehele import-functie is daarbij disabled. Je kan dus géén .wdr, 3ds of elk ander bestandstype openen dan z3d.

Wat je wel kan doen is via 3ds Max een compleet nieuw model maken, dat naar z3d omzetten (al denk ik niet dat er programma's zijn die op kunnen slaan als z3d behalve Zmodeler zelf) en dan openen in zmodeler en exporteren als .wdr (exporteren gaat namelijk wel).

Geplaatst:

ik heb ook iets gezien dan kan je dff omzetten in wdr. En ik heb wel versie 2.2.1 gecrackt. Maar bestaat er dan ook een progamma die wdr om kan zetten in dff of in wft?

Geplaatst:

ik heb ook iets gezien dan kan je dff omzetten in wdr. En ik heb wel versie 2.2.1 gecrackt. Maar bestaat er dan ook een progamma die wdr om kan zetten in dff of in wft?

Kan je dan niet importeren in versie 1.08? Ik dacht dat die altijd gratis was. Dan kan je daar miss in die 3ds importeren en naar z3d maken en dan openen met zmodeler 2 trial en dan exporten. Of kan dat ook niet?

Geplaatst: (bewerkt)

F1Master007 dat is een goede tip. Helaas ben ik alles kwijt van gta iv omdat de computer is gereset. Maar als ik mijn nieuwe pc heb ga ik ze wel proberen te maken. En dan kan ik ze gelijk testen. Want op deze pc kan ik niet echt goed gta iv spelen. Met zmodeler 2.2.2 kan ik wel exporteren. Maar ik weet niet hoe groot hij wordt?

Bewerkt: door rienie
Geplaatst:

Met Zmodeler1 kan je nog geen GTA IV bestanden importeren, omdat bij de release van de eerste Zmodeler GTA IV nog helemaal niet bestond. Ik denk wel dat je 3ds bestanden kan importeren, maar dan nog ben je er niet veel mee.

Geplaatst:

Met Zmodeler1 kan je nog geen GTA IV bestanden importeren, omdat bij de release van de eerste Zmodeler GTA IV nog helemaal niet bestond. Ik denk wel dat je 3ds bestanden kan importeren, maar dan nog ben je er niet veel mee.

slimme ik XD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...