NL_FORCE Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Eey, Ik heb nu een saved game gedownload en geopend met savegamewrappergamecreator. Nu heb ik hem dus gewrapt en dat lukte enzovoort. Maar nu moet ik dus inloggen met account van de gedownloade saved game maar als ik dan mijn gegevens in typ geeft hij aan dat de gegevens niet kloppen. Kan iemand mij hier mee helpen zodat ik weer op alle eilanden enz. kan spelen. Alvast bedankt, Groet NL_FORCE Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Eey, Ik heb nu een saved game gedownload en geopend met savegamewrappergamecreator. Nu heb ik hem dus gewrapt en dat lukte enzovoort. Maar nu moet ik dus inloggen met account van de gedownloade saved game maar als ik dan mijn gegevens in typ geeft hij aan dat de gegevens niet kloppen. Kan iemand mij hier mee helpen zodat ik weer op alle eilanden enz. kan spelen. Alvast bedankt, Groet NL_FORCE Mischien heb je de gegevens nodig van de persoon die deze savegame heeft gemaakt? Reageren
wesley123 Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 gebruik ook xliveless, dan is dit niet meer nodig Reageren
NL_FORCE Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 gebruik ook xliveless, dan is dit niet meer nodig Klink een beetje stom maar hoe werkt dat precies??? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 gebruik ook xliveless, dan is dit niet meer nodig Klink een beetje stom maar hoe werkt dat precies??? als je dat download zit er dan geen readme bij ? Reageren
NL_FORCE Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2009 gebruik ook xliveless, dan is dit niet meer nodig Klink een beetje stom maar hoe werkt dat precies??? als je dat download zit er dan geen readme bij ? Ja, over het er in plaatsen van xlive.dll maar over het plaatsen van savegames niet, dus kan je me daarmee helpen. Alvast bedankt, NL_FORCE Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 en ook dat zit in de readme Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.