Jump to content

Nieuwe PC samenstellen


David22

Recommended Posts

Jup, ik ben weer (heel even) terug :puh:

Okay, ik wil dus een nieuwe PC (desktop, geen laptop) hebben. Omdat ik nogal wat zwaars wil, wil ik hem zelf samenstellen. Maar aangezien ik niet echt veel verstand heb van hardware vraag ik hier om hulp. Senneken had =1&product[225309]=1&product[235903]=1&product[96889]=1&product[194329]=1&product[92794]=1&product[221139]=1&product[215528]=2&product[230626]=1&product[239712]=1&product[94646]=1&product[80156]=1&product[225854]=1"]deze samenstelling al voor mij gemaakt, maar ik wilde ook nog even wat andere samenstellingen zien. Dit zijn mijn eisen:

  • 4 GB Ram
  • 21,5 inch (16:9) monitor
  • Toetsenbord + muis
  • Kast met kaartlezer, USB en koptelefoon uitgang
  • TV Kaart
  • 1,5 (1 mag ook, maar liever 1,5) TB HDD
  • Windows 7
  • Zware videokaart, met het liefst 1 of 2 DVI uitgangen en een HDMI uitgang

GTA IV moet in ieder geval op high lekker kunnen draaien. Mijn budget ligt rond de 1200 euro, maar het liefst zou ik er rond de 1000 euro aan uitgeven.

Wie o wie kan er een leuke samenstelling voor me maken?

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

Als je de volle 1200 euro uit wil geven kan je heus nog wel wat beter spul hebben, bijvoorbeeld OCZ Gold geheugen waarbij er tenminste heat spreaders op zitten, een groter scherm, een betere kast (de el cheapo serie van ASUS maakt je vingers kapot) en een betere TV kaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de volle 1200 euro uit wil geven kan je heus nog wel wat beter spul hebben, bijvoorbeeld OCZ Gold geheugen waarbij er tenminste heat spreaders op zitten, een groter scherm, een betere kast (de el cheapo serie van ASUS maakt je vingers kapot) en een betere TV kaart.

Groter scherm gaat niet, past niet in me bureau :puh: Voor de rest, wat raad jij aan?

edit: dees vergeten:

Budget: 1000 - 1200 euro

Doel: Gaming, multimedia, bewerking

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Samengesteld

Benodigde randapparatuur: Zie lijstje hoofdpost

Besturingssysteem: 7

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Speakers

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Nope

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: In mekaar laten zetten

Extra koeling (voor overklokkken)?: Nope

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ziet er goed uit :Y Andere mensen hier nog op of aanmerkingen over?

Edit: zelf nog ff een Floppydrive en een DVD brander toegevoegd... =1&product[105341]=1&product[230048]=1&product[225309]=1&product[235903]=1&product[96889]=1&product[92794]=1&product[221139]=1&product[215528]=2&product[239712]=1&product[94646]=1&product[225854]=1&product[234412]=1&product[11889]=1&product[1707]=1"]KLIK... Mocht dit het worden, kan ik het beter bij Alternate halen als bij Azerty. Kost namelijk respectievelijk € 1.051,40 en € 1.112,28 voor hetzelfde systeem.

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil je doen met een Floppydrive?

Het kan nooit kwaad een floppydrive erin te hebben, en voor twee tientjes kan je geen pijn leiden...

een floppydrive heb je echt nergens meer voor nodig hoor, alles gaat nu al richting USB stick ipv dvd/cd ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil je doen met een Floppydrive?

Het kan nooit kwaad een floppydrive erin te hebben, en voor twee tientjes kan je geen pijn leiden...

een floppydrive heb je echt nergens meer voor nodig hoor, alles gaat nu al richting USB stick ipv dvd/cd ;)

Nou, dan geen floppy :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Schaamteloze bump.

Zeg, het systeem wat in mijn vorige posts staat, is dat een beetje goed? Of zijn er nog andere dingen die ik beter kan doen?

Verder hoorde ik ook ergens nog iets over een i7 processor ofzo, wat houd dit in?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...