Jump to content

Paranormal Activity


studio dewolf

Recommended Posts

Wie heeft film "Paranormal Activity" al gezien? Wat vond je ervan?

Ik vind het echt eng. Het lijkt precies echt. Als de slaapkamerscene begint dan begint mijn hart te kloppen.

Bewerkt: door studio dewolf
Link to comment
Delen op andere websites

Nog niet gezien want hij moet nog komen.

Heeft iets weg van blair witch project (heb die alleen niet gezien) maar dan binnen.

Maar het is vast heel anders.

Man! ik krijg er een huiverig gevoel over, volgens mij is ie echt eng. Ben heel benieuwd of dit een film wordt die mij bang maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk zelf al jaren graag naar horrorfilms, dus ik kan wat dat betreft aardig wat hebben. Ik moet zeggen

dat ik de filmtrailer niet erg denderend vond, vooral omdat het publiek nogal opzichtig reageert op de beelden.

De fragmenten uit de film zelf doen inderdaad een beetje denken aan 'The Blair Witch Project', maar na wat ik tot nu toe gezien heb is de laatstgenoemde toch net wat beklemmender. Maar goed, ik ben benieuwd, en ga deze film zeker in de gaten houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk zelf al jaren graag naar horrorfilms, dus ik kan wat dat betreft aardig wat hebben. Ik moet zeggen

dat ik de filmtrailer niet erg denderend vond, vooral omdat het publiek nogal opzichtig reageert op de beelden.

De fragmenten uit de film zelf doen inderdaad een beetje denken aan 'The Blair Witch Project', maar na wat ik tot nu toe gezien heb is de laatstgenoemde toch net wat beklemmender. Maar goed, ik ben benieuwd, en ga deze film zeker in de gaten houden.

Die publiek uit trailer zit niet in de film. De mensen die schrikken zijn echt overdrijven. In de slaapkamerscene is echt muisstil en plots hoor je iets maar weet niet wat was dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk zelf al jaren graag naar horrorfilms, dus ik kan wat dat betreft aardig wat hebben. Ik moet zeggen

dat ik de filmtrailer niet erg denderend vond, vooral omdat het publiek nogal opzichtig reageert op de beelden.

De fragmenten uit de film zelf doen inderdaad een beetje denken aan 'The Blair Witch Project', maar na wat ik tot nu toe gezien heb is de laatstgenoemde toch net wat beklemmender. Maar goed, ik ben benieuwd, en ga deze film zeker in de gaten houden.

Die publiek uit trailer zit niet in de film. De mensen die schrikken zijn echt overdrijven. In de slaapkamerscene is echt muisstil en plots hoor je iets maar weet niet wat was dat.

Ik was me ervan bewust dat de mensen in de bioscoopzaal niet in de film zitten. Wel vond ik dat ze erg overdreven

reageerden op de film, wat mij het vermoeden geeft dat ze betaald hebben gekregen om zo te reageren. Tegenwoordig doet men de gekste dingen om media-aandacht te krijgen.

Een gezellige film is het natuurlijk niet, maar de gedachte dat het uiteindelijk allemaal niet echt is, zorgt ervoor

dat een film voor mij nooit echt 'eng' is. Sowieso vind ik 'The Blair Witch Project' angtsaanjagender, omdat 'Paranormal Activity' er toch net wat te gemaakt uitziet voor mij. De camera schommelt minder, het beeld is veel scherper en duidelijker, al bij al: zo filmt de gemiddelde Amerikaan niet.

Mijn interesse was, zoals ik al zei, wel gewekt, dus ik ga de film zeker een keer bekijken.

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Gister gezien.

Paranormal activiteit

Allemachtig wat een film is dat zeg!! het is niet bepaald een ''echte'' film maar de werkelijkheid het is een gewoon stel.

Je denkt door de film heen dat zijn trucs, en ook al draait de film met de min-sec toch wat film techniek misschien.

Maar later denk je dat echt niet meer, van het begin was ik al huiverig door wat de film je laat zien zeker naar het einde toe.

Zo creepy wat er gebeurt je voelt het op zich ook wel wat, ik weet niet onbewust liep er een traan over misschien omdat het RL is.

En dan die ogen van haar! dat einde lijkt ''the grudge'' wel, je zit echt aan je stoel gekluisterd dit doen ze echt niet voor de lol!

Goeie genade wat een einde! echt een van de engste films die er is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben gisteravond naar deze film geweest met de gedachte naar een film heen te gaan die zó spannend schijnt te zijn! Spanning voel je zeker in de bios en je zit dan ook iedere keer aandachtig te kijken. Het is een originele manier van spanning opbouwen en het gedoe met geesten e.d. vinden de meeste al erg creepy en de gelovigen in Amerika al helemaal volgens mij, vandaar dat het misschien zo overhyped is daar. Goed, in ieder geval. Ik had meer verwacht van de film want uiteindelijk dacht ik "was dit het?" Ik had toch meer actie willen zien al is de bedoeling van de film het zo serieus mogelijk te houden en geen gekke effecten in te stoppen. Denk aan The Blair Witch Project, hier zie je helemaal niemand die je bang maakt, toch is het een ongelooflijk spannende film. In Paranormal Acitivty zit zelfs een klein beetje humor in een aantal dialogen, wat ik wel grappig vind, want zodra het serieuze deel er aan komt ben je wel even geconcentreerd. Vliegen op iemands schoot, tegen je eigen vriendin aanleunen omdat je bang bent of zelf huilend van de schrik de bios uit rennen..? Mij niet gebeurd en ook niemand zien doen gisteravond. Met een klein budget, die ze uitgaven om de film te maken, vind ik het toch geen slechte film. Zo'n film thuis alleen kijken of met je vriendin op de bank, wetend in je achterhoofd dat je de hele avond alleen bent, mwa succes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is vooral eng omdat dit onderwerp niet veel in horrorfilms voorkomt. Zijn wel veel films over monsters en zombies, maar niet over geesten en demonen (behalve The Exorcist dan). En het is amateuristisch gefilmd, dus het lijkt alsof jij er zelf ook in zit.

Je kan overigens iemand bang maken door te zeggen dat het daadwerkelijk gevonden filmmateriaal is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...